(vakantie)werk In Engeland Gezocht

Hallo,

ik ben Esther, 21 jaar en ik ben op zoek naar (vakantie)werk voor 2 tot 3 maanden in Engeland, om mijn Engels te verbeteren en het land beter te leren kennen. Het liefst inclusief inwoning, maar zonder kan ook. Voor banen heb ik geen voorkeur. Ik heb al wat rondgekeken op het internet, maar nog niets geschikts gevonden. Heeft iemand een tip?

Alvast bedankt!

[FONT=Times] Dag Esther, Ik woon nu al weer drie jaar in Engeland (North-West) en kan je nu al zeggen dat ik je kansen niet echt groot acht voor werk buiten de vakantiesector zeker voor zo’n korte periode.

Redenen hier voor zijn.

• De meeste aspirant werkgevers vragen referenties (men wil weten wie men aanneemt. “buitenlandse referenties worden doorgaans NIET nagetrokken” en zijn derhalve nutteloos.
  • Uitzendbureaus hier verlangen (naast de referenties) dat je beschikt over een NI nummer (Engelse variant SOFI). Dit krijg je enkel als je kunt aantonen dat je werk bezit of een uitkering aangevraagd hebt.

Zou de periode langer zijn dan zij er mogelijkheden. Veel Europese Callcentres zijn in Engeland gevestigd en zodoende is er altijd vraag naar mensen die hun talen spreken.

Hoi Esther, ik woon in noord west engeland en ons bedrijf is op zoek naar mensen die vloeiend nederlands en engels spreken. Ik werk in de autoverhuur (callcenter). Laat het weten als het je wat lijkt.