Ik ben Vanessa 30 jaar uit amsterdam,omdat mijn vriendinnen (allen kinderen of vriendjes) met elkaar op vakantie gaan en ik niet 3 weken voor de deur wil spelen,zoek ik iemand die zin heeft om ff lekker op vakantie te gaan,maakt me eigelijk niet veel uit waar heen als je je maar kan vermaken.
Lekker eten uitgaan,en bij verre reis dingen zien en ondernemen.
Ben echt voor alles in(qua landen dan )
Hoi Venessa,
ik heb zelf ook een advertentie op de wereldwijzer.nl geplaatst. Voor geldt het zelfde ben net als jij opzoek naar een vrouwelijk vakantie maatje. Ben zelf 33 jaar en woon in den haag.
Mijn voorkeur gaat dit jaar naar turkije (belek, antalya of andere badplaats) als je interesse heb dan kan je mij emailen [EMAIL=“n.kaya@minjus.nl”]n.kaya@minjus.nl.
ik hoor het van je
gr. helinn
hi zoek reispartner ga 1 juli naar turkije oosten is er erg warm en mooi zou daar op hotel gaan vetrekken met de wagen alles is bespreekbaar interesse mail me gerust of voeg me toe op msn mvg [EMAIL=“zincirli222@hotmail.com”]zincirli222@hotmail.com
Hoi Venessa,
Ik zag je berichtje en ook ik ben op zoek naar een reismaatje. Ik ben 26 jaar en woon ook in Amsterdam.
Ik wil graag naar azie, voor een week of 3.
Als je wilt, kan je me mailen
ingridroos@lycos.nl
Hai Vanessa,
Zoek zelf ook nog iemand om mee op vakantie te gaan in die periode. Heb je ondertussen al iemand gevonden? Zo niet, mail me dan. Ben net als jij single, 30+ en kom uit Amsterdam. Groetjes, Firebird
hey Vanessa,
ik ben Jeanine 35 jaar en kom uit Enschede. Ben sinds 30 april single . En idd net zoals jou op zoek naar een reisgenootje. ben zelf 35 jaar. en heb vakantie m.i.v. maandag 30 juni. het maakt me niet uit waar we heen gaan maar het liefste in Europa. ik houd wel van uitgaan en gezellig wat wijntjes/biertjes drinken ergens in de zon op een terrasje.
x jeanine sjaanzwaan11@hotmail.com