Vakantie visum indonesie

Ik ben niet getrouwd met een Indonesische man, want geen bruinwerker. De taal die u bezigt kan nooit van een vrouw afkomstig zijn, maak dat je man wijs :smiley: :smiley:

U voelt zich nu aangesproken? En mijn postings zijn weldegelijk aanvulend, kunt U lezen? bent U ooit getrouwd geweest of nog steeds met een Indonesische man? Ik raad het U aan! dat geeft een helen hoop duidelijkheid!

En nu?

Het is nu diep in de nacht in Indonesië, wordt het niet eens tijd om je beschikbaar te stellen voor je echtgenoot? :hihi:

Uw berichten zijn inderdaad aanvullend, we kunnen weer goed lachen om iemand met uw wijsheid zomaar uit de lucht te horen vallen met zijn/haar platte bek op het keramiek. Ik houd het voorlopig op een banci :smiley: Ketoprak humor:wub:

Die is bij zijn “isteri muda” zichzelf suf aan het wippen, want komt zwaar tekor :smiley: :smiley:

Haha maar weinig INBRENG…:slapen:

Tabee jongens. Ha ik stel me verre van jullie.

De tijden van die SA en Indoosco zijn weer aangebroken:nod:, om mij even weer in vorm te krijgen na zoveel YogyaYogya onzin trek ik maar een fles Rioja open en dan kijk ik morgen wel weer…:dag:

Jonges lopen in de kraag van je ongewassen peignoir (of daster zoals jullie die dingen daaro noemen.) :teeth:

???

Ik heb het in al mijn post over 25 US$ en 20 euro. Vind je het gek dat mensen het beter weten wanneer je niet kloppende info geeft?

Het is voor mij niet zo belangrijk om tegenover de eerste de beste gratenk*t mijn gelijk te halen, ik spreek uit ervaring en uit mijn hoofd. In 2000 had ik een guldensrekening bij de AMB/AMRO in Indonesië, omdat ik daar altijd de beste koers kreeg. In 2000 had ik geen pinpas, maar gewoon bankrekeningen die werden gevoed. Toen de Euro werd geïntroduceerd werd de wisselkoers heel erg ongunstig bij de ABN, daarom staat deze 7700Rp voor een Euro in mijn geheugen gegrift. Ik haalde toen cash euro’s van mijn rekening af betaalde 1% provisie en reed naar de CIC Bank waar ik voor deze Euro’s 500 Rp meer per Euro kreeg. Eind 2008 zat ik op de Molukken, daar heb je buiten de grote steden geen ATM’s dus had ik een pakket cash mee. Trouwens als de Euro op 16800 heeft gestaan dan is ie vast langs de 15.000 gekomen. Overigens ben ik niet iemand die de wisselkoersen in de gaten houdt en bij een gunstige koers naar de ATM rent om te trekken, want de koers is ook wel eens minder. Als je het gemiddelde neemt ben je van dat rennen niet rijker geworden. Ik kan me voorstellen dat jij dat wel doet en daarom zo sjacharijnig bent geworden :smiley:

Ik ga 2 keer per jaar na Indonesië en betaal altijd met € 20,= en krijg altijd wisselgeld in Poepies, “natuurlijk” proberen ze het.

Leuk!!