Ik ben van 20 februari tot 12 maart 2011 naar thailand geweest. Ik heb hier enkele filmpjes rond gemaakt. Het filmpje van bangkok staat al online. Meer info bij het filmpje op youtube.
Leuk zeg! Ik ben ook in Khao Sok geweest en in hetzelfde olifantenkamp! Weet je toevallig nog hoe de gids heet die op de boot zit, ik meen haar te herkennen.
Jij bedankt voor de info! Weet je misschien ook met hoeveel FPS je filmt? Ik wil namelijk komende zomer ook wat mooie filmpjes schieten/maken in Thailand.
Ja alles is geschoten in 24fps. Buiten 1 shot, dat beginshot van Koh Samui met dat water. Dat is 60 fps en dan een heleboel vertraagd in After Effects. Ik heb 24fps gekozen, maar je kan mss beter 25 fps schieten. Dat is de europese standaard voor tv. 24fps is standaard voor films. Zoveel verschil maakt die 1 fps dan ook wel niet.
Die filmpjes zien er erg profi uit moet ik zeggen, het stukje van khao sok op 1:20 dat heb ik ook zo gefilmd
Het is net 2 weken geleden dat ik daar was. Ook phi phi en au nang dus ben benieuwd naar het volgende filmpje!
En hier is het derde en laatste filmpje van mijn Thailand avontuur. Koh phi phi en Ao nang!
Als jullie een youtube account hebben mogen jullie raten op de filmpjes!