Vakantie Turkijke met Swim-up kamer

Hey,

Komende zomer is Turkije waarschijnlijk onze volgende reisbestemming. De volgende hotels staan op ons lijstje van mogelijke bestemmingen.

Hotel Turquoise/Lake Houses & Suites : Side/Sorgun
Cornelia De Luxe Resort : Belek
Susesi De Luxe Resort & Spa : Belek
Ela Quality Lakehouses : Belek
Hilton Dalaman Golf Resort & Spa : Sarigerme

In elk van deze vijf hotels is één van de nieuwste trends aanwezig, nl de ‘Swim-up’ rooms. Onderstaand een link naar een afbeelding van zo’n kamer in één van de hotels.

http://img.fotocommunity.com/Asian-T…-a19368877.jpg

Ik ben benieuwd of er mensen ervaring hebben met één van deze hotels en eventueel ook met zo’n swim-up kamer. Het werd ons aangeraden in het reisbureau in funtie van onze huwelijksreis. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!!

hoi Jimsta, je link doet het niet

@Jimsta : mijn dochter is met d kids in het Cornelia de Luxe resort geweest en vond het er fantastisch. Swim up rooms zijn heel leuk.Wij hebben er in Azie al een paar gehad.Zeker voor een huwelijksreis iets aparts om te doen. Wens je suc6 met het zoeken en uiteraard de reis zelf.
Turkije is een heel goede keuze hiervoor hoor

Hallo,

wij zijn vorig jaar naar Susesi geweest. Een super aanrader!!! Een rondje zwemmen vanaf je kamer zonder twee maal dezelfde plaats te passeren was 750m lang… Dan moet je wel door de doorgang onder het hotel door (20cm vrije hoogte) Spectaculair!!! Enorme tuin, heel groot domein. Groot zwembad 100m x 30, er vlak naast het activiteiten zwembad van 30 x 30m. Enorm! Buffet was fantastisch. Als illustratie : nog nooit in geen enkel hotel zoveel mensen speciaal met fototoestel zien rondlopen in het restaurant om het eten te fotograferen…
Kortom één van de allerbeste hotels die ik ooit gehad heb. En als ik me niet vergis : misschien zelfs een van de goedkoopste van je lijstje…

Koen