Hallo
Wij, geizn met 2 kinderen van 6 en 8 jaar willen dit jaar met de sleurhut naar Trutnov (reuzengebergte) wie heeft nog leuke tips voor ons en bezienswaardigheden. Zelf wil ik daar ook met met racefietsen wat rond fietsen. Wie heeft ervaring aldaar. Misschien als de mogelijkheden er zijn om in de toekomst daar een eigenbedrijf te starten ivm EU-lidmaatschap.
Wie daar heel veel weet is Hans Burgersdijk in Wageningen
Hij is de organisator van de berg tot berg race en biker wedstrijden misschien kan hij je ook zakelijk daar wegwijs maken
praag
je moet er zeker zijn geweest
heejzz
kom al jaren in tsjechie… Fietsen door tsjechie is echt heel mooi! maar ook heel erg gevaarlijk! ik zal het voor (kleine) kinderen zeker afraden, want ze kennen daar lang niet overal (eigenlijk helemaal niet) fietspaden… en de auto’s scheuren met een hoge snelheid langs je heen… maar verder, echt heel mooi! in het reuzengebergte levert zo’n fietstocht vaak mooie herinneringen op!! … mocht je nog verdere vragen hebben, let me know
baaijzz luus
je kan beter een huis ofzo huren en er met de auto op uit trekken is minder gevaarlijk en dan ergens onderweg iets eten en dan weer naar huis.