Ik zoek voor aankomende zomer een leuk appartjementje die geschikt is voor gezinnen met kinderen van ongeveer 15 jaar in een omgeving die voor allemaal geschikt is.
Ik zoek een zo goedkoop mogelijke mogelijkheid.
Trein.bus/vliegreizen maakt niet uit.
Je zou eens op het internet kunnen kijken voor voordelige busreizen naar Spanje. Neem even een kijkje bij b.v. www.rekro.nl of www.solmar.nl
Hierbij moet ik wel zeggen, dat het merendeel hotels zijn, maar bij Rekro kun je ook naar een appartement in Calella. Het heet Holidaycenter en is een erg leuk Aparthotel in een levendige omgeving. Mooie appartementen en goede service. Zijn er ooit zelf met grotere kinderen geweest.
Ook zou je nog even kunnen kijken bij www.snoeyink.nl
Nu, succes ermee. Mocht je nog wat te vragen hebben, laat het hier weten. Komen al zo,n 25 jaar in Spanje en dat meestal 2 x per jaar.
meestal is het met de bus niet erg ideaal, kinderen van 15 jaar vinden het in de bus meestal wel heel gezellig, maar niet als de ouders er bij zijn (u snapt wat ik bedoel
wij hebben enkele goede aanbiedingen samen met onze partners in Nederland en duitsland op http://www.grimweb.info onder het kopje vluchten.
Zelf ben ik 15 jaar dus misschien heb je er wat aan…!!
Ik ga met mijn ouders nu dus dit jaar voor de 15 of 16e keer naar blanes t0e… ik ken het daar dus wel goed…!!
En wij staat altijd op camping Roca… ik weet niet of jullie op een camping gaan staan, maar goed…
Op die camping is het niet echt heel groot maar wel gezellig wij staan er ook al heel lang.
Tjah en als je met de auto gaat… Dat moet je dan maar ff voor lief nemen…
Wij gaan ook altijd met de auto… En tjah… het valt best wel mee hoor