Vakantie NY,Florida of California

Hoi,

Ik ben van plan om in Juli,Augustus of September naar de Verenigde Staten te gaan.Het type vakantie maakt niet heel veel uit.Voorkeuren NY(moet ik echt gezien hebben),Florida(bv Miami)of California.Eventueel Rondreis of misschien wel gewoon een zonvakantie(ook alweer best zin in).:beach:

Ik heb trouwens ook interesse in Canada.

Dus als er mensen zijn die dit ook willen en zin hebben om mee te gaan,laat dan wat horen.

Ik ben 26 jaar.

Groeten Fabio

Hey Fabio.
Helaas heb ik (nog) geen ervaring met Florida. Wel ben ik in de zomer van 2004 naar San Francisco en New York geweest. SF is echt een geweldige stad, heel mooi, boeiend.
Ik heb de reis alleen gemaakt (nadat ik klaar was met summercamp) en heb op deze reis heel veel nieuwe mensen leren kennen.

Neem de stap en boek je een vliegtuig… Ik ben van plan om dit jaar California rond te gaan cruisen. Weet alleen nog niet wat, hoe en met wie…

Succes met je reis… !!!

hoi,

O geen ervaring met Florida?uhm ik heb helemaal geen ervaring met de VS.
Dus voor mij is sowieso alles nieuw.

Ik ben trouwens ook aan het denken om misschien een taalcursus te doen.Nou ja, niet echt nodig,maar dat is wel een manier om iets langer te kunnen blijven.
Heeft iemand hier ervaring mee?

Maar in ieder geval ga ik zeker dit jaar.Het liefst twee keer.

Groeten,

Fabio

Ik zou voor California kiezen :smiley:

Ik kan uit je profiel niet echt goed opmaken hoe oud dat je precies bent, maar misschien kun je er eens aan gaan denken om je in te schrijven voor een Summercamp. Je werkt eerst 10 weken op een camp in de VS. Een betere manier om de taal echt goed te leren is er bijna niet.
Na camp ben je nog vrij om 30 dagen door the States te touren.
Houdt er wel rekening mee dat je minimaal 9 tot 10 weken beschikbaar moet zijn…