Omdat ik niet weer alleen op vakantie wil, ben ik op zoek naar een vakantie maatje leeftijd 40-50jr., Griekenland, Egypte is een optie, ben je iemand met een positieve kijk op het leven en hou je van een hoop lol, dan ben jij die persoon die ik zoek, het liefst een vrouw…
Ik heb vakantie van13-7 t/m 3-8 dus in die tijd een dag of 10-15 lijkt me heerlijk om weg te zijn en ergens van de zon en het terras te genieten, nee, ik ben niet echt een doe mens, meer zoiets van niks moet alles mag, kun jij je hier in vinden, dan zie ik graag een reactie van je…
groetjes Dinie
Hallo Dinie,
Ik ben Ria 52 jaar en woon in Barendrecht bij Rotterdam.
Jou berichtje spreekt mij wel aan, alleen jou vakantie valt voor mij net iets te vroeg. Ik zal even iets over mezelf vertellen. Ik ben de laatste jaren echt verlieft geworden op Egypte, en ga er in Mei dus weer heen. Mijn bedoeling was om begin Aug. weer te gaan. Ik zie dat jou vakantie op 13-7 begint dan ben ik pas 7 weken terug net een paar weekjes te vroeg voor mij. Maar je weet maar nooit misschien is er nog iets overeen te komen of anders misschien voor een volgende keer. Ik hoop en wacht op een reactie van jou.
Groetjes Ria