Ik ben Marloes, 28 jaar, werkzaam in de kinderopvang! Omdat veel vrienden om mij heen een partner hebben moetik voor het derde jaar op een rij alleen op vakantie! daarom ben ik opzoek naar een gezellig reisgenootje!
Heerlijk genieten in een All Inclusive resort, genieten van onwijs mooie stranden, het zwembad en lekker eten en drinken! Een boek of tijdschrift erbij! Overdag in de zon, 's avonds naar het centrum, op een terrasje of lekker bij het hotel, niks moet, alles mag!
Ikzelf wil graag naar Egypte, heb zelfs al een heel mooi en niet te duur hotel/resort gevonden! Ik zou graag voor 8-15 dagen weg gaan!
Lijkt het je leuk, laat dan een berichtje achter!!
Je oproepje spreekt me heel erg aan. Ik ben een 22 jarige meid die ook graag op zonvakantie wil. En ik ben ook opzoek naar een reisgenoot. Alleen ik kan rond de 3e week van september vertrekken.
Ik weet niet of jij dan kan? Zo ja dan kun je me altijd mailen!
mijn vakantie duurt van 3sept tm 26 sept…in die tussentijd wil ik graag weg!
Kun je iets regelen op je werk of dergelijke?
Mijn rooster voor de hele zomer staat helaas helemaal vast…
volgens mij heb ik je al via een andere site benaderd…
maar ik wil ook wel met je mee gaan ik kan tot 14 september weg , dus als je het wat lijkt hoor ik het graag van je ok…:vak02:
Hmm… klinkt goed, past dit jaar alleen niet binnen mijn budget…
Suggestie: Tunesie, Monastir of Sousse (met Neckerman). Biedt alles wat je zoekt. Was er vorig jaar en is héérlijk en niet al te duur:zon02: