Ik vertrek morgen! ![]()
mazzelaar!!! Voor hoe lang? Ik moet gewoon nog een week wachten en heb door dit forum veel meer zin gekregen ![]()
Ja ik heb er erg veel zin in, kan haast niet meer wachtenā¦
Ik ga 17 dagenā¦je krijgt zeker zin in het strand na al die verhalen (H)
Hoe lang ga jij?
ook 17 dagen. . .kon het echt niet laten voor die prijs ![]()
heey heey
ik ga volgende week naar kroatie (medulin camping medulin), maar na de brief die ik heb gekregen van x travel, krijg ik minder zin:( aangezien de koffer niet al te groot mag zijn en we maar 7 nachten daar blijven , of zie ik dat verkeerd??? de mensen die al zijn geweest zouden die mij kunnen vertellen of je wel een tas met je slaapspullen, zoals slaapzak, mee mag nemen??? als extra bagage, of mag je echt alleen de koffer en de handbagage meenemen�?
zou iemand mij hierover willen vertertellen??? heeel erg bedankt in ieder geval
groetjessssā¦
Als goed is is het zo:
7 aug vertrekken in NL (ochtend/middag iig rond 12en?) en dan kom je volgende dag aan. . en dan vertrek je de dag voor je weer in Nl aan moet komen, dus als ge van 7 tot 17de gaat kom je er 8ste aan en ga je de 16 weg als het goed is. Maar: vakantie begint al in de bus, met alle andere mafketels die gaan. Maarja daarom ga ik dus 17 dagen. . .mafketels in de bus is leuk, maar erbuiten ook.
Bagage. ā¦je tas/koffer, gewoon opletten dat ie niet te zwaar wordt. Is namelijk wel zo prettig voor de chauffeur, die hebben ook liever tassen, die kunnen ze namelijk stouwen. . . je moet zowieso niks breekbaars in je zooi gooien. Koffers willen nog wel een flinke duik oplopen als de klep ertegen gaat dag koffer was het bij een kennis Volgens mij maf je slaapzak los erbij en dan je handbagage. Maar kussen heb je toch ook nodig of niet? Wordt daar niet echt wijs uit of die er ook al is.
okee hartelijk bedankt voor je uitleg:D:D ik zal xtravel eens bellen⦠of je ook een hoofdkussen mee mag nemen!!!
Of dat die er al is. . .zal strakker zijn (maar zal wel niet).
Laat je het hier even weten??
de slaap zak en hoofdkussen mag appart mee in een flexibele tas!!!
doet vreugdedansje
Geweldig!!! thnx
Vandaar 4 labels voor 2 personen duh
Ik heb wel zoān zak ding gevonden, dat je de lucth eruit kan rollen, haha scheelt ruimte.
Vanwaar vertrek jij in Nl en welk busnummer??![]()
wij vertrekken vanuit utrecht, maar ik weet niet welk bus nummer, omdat vriendin van mij de papieren heeft, die ga ik donderdag ophalen;)
Wij vanuit Rotterdam, ik geloof busnummer 23 (of was het 24. . ).
Najah misschien zien we mekaar wel ![]()
wij zitten in bus 24 hahahahahah
Wij in 23. . .najah goede reis dan haha
jah jullie ook;)
Nu vraag ik me af of we mekaar hebben gezien de vakans. . .