We zijn nu 2 keer in april/mei op vakantie geweest op Aruba, en dat is altijd zeer goed bevallen. Dit jaar gaan we voor het eerst in augustus. Moet ik nu wel muggenspul meenemen of is dat niet nodig?
Niemand die hier iets over kan zeggen?
Ik denk het wel! Al ben ik nog nooit in augustus geweest… wij hadden er in oktober en februari in ieder geval wel echt last van!!
Ter plaatse is natuurlijk ook van alles te koop, dus afwachten kan ook. Je hebt tegenwoordig ook van dat eucalyptus spul, dat is niet schadelijk zoals deet maar werkt wel! En dat kun je niet zeggen van die citronella ellende. Dat werkt voor geen *****.
Veel plezier op Aruba vast!
Hangt er helemaal van af waar je op Aruba verblijft. In de buurt van de mangroves zul je vast wel last hebben, meer het binnenland in helemaal niet. Er zijn ruim voldoende middelen te koop en je kunt ook zelf een mengseltje maken in een spuitflesje van medicinale alcohol (bij botica kopen), wat kruidnagelen en wat (baby) olie en zo’n 24 uur laten staan. Eventueel wat lavendelolie toevoegen en je hebt een prima anti-muggenbeet middeltje.
Ok, dank jullie wel voor het antwoorden.
Ons hotel ligt bij Eagle Beach, maar we gaan de rest van het eiland ook bekijken.
Voor de zekerheid maar wat meenemen dan.
Of hier ter plaatse kopen, er is genoeg in de supermarkten te vinden. Wacht even af of er wel muggen zijn, het is op dit moment behoorlijk droog en muggen komen doorgaans pas als het veel regent.