Vakantie Curacao december 2011 -> januari 2011

Hi Allemaal,

Na twee jaar niet op vakantie te zijn geweest en het ontzettend druk te hebben gehad heb ik besloten de laatste week van dit jaar en de eerste week van volgend jaar vakantie te gaan houden in Curaçao.

In principe ga ik alleen, maar ik sta wel open voor reisgenoten (m/v) of eventueel nieuwe mensen daar te leren kennen.

Op de eerste plaats wil ik twee weken lekker rusten (Cocktails drinken aan het strand, maar ook actieve dingen gaan doen). In elk geval heb ik me voorgenomen om mijn mobiele telefoon thuis te laten en twee weken lang te gaan ontstressen.

Ik weet dat December nog ver lijkt, maar aan de andere kant vliegen de dagen ook voorbij;-).

Ik ben overigens een jonger van 23 jaar en zoek reisgenoten in de leeftijd van 21 t/m 27 jaar).

Groetjes,

Peter

Ha Peter,

Ik ben ook van plan om eind december alleen op reis te gaan voor ongeveer 2 weken. Bestemming staat nog niet vast. Als er maar een aangename temperatuur is om aan het strand te liggen.
Trouwens ik ben Pieter, 25 jaar en hetero.

Het lijkt me leuk om met een aantal mensen tegelijk te reizen.
Wil je wat laten horen als je plannen wat definitiever zijn?

mvg,

Pieter

Hoi Peter

Ik zit de laatste 3 weken van december in Curaçao, echt een gezellig eiland met een relaxte cultuur.

Vind het leuk om met andere jonge mensen daar wat dingen te ondernemen zoals duiken, berg beklimmen, landhuis bezoeken, stad ingaan

groetjes Maarten (27)

btw een mobiele tel is best handig daar maar het internet erg traag