ben al 4 x in alanya(Turkije) geweest en het bevalt nog altijd goed.
ging altijd met mn zus en een vriendin van haar er heen maar die gaan ergens anders naar toe
aangezien ik graag weer naar alanya toe wil zoek ik een reisgenoot(vrouw) tussen de 22 en 26 jaar… en het liefst ga ik voor langere tijd. een maand of zo. maar dat kunnen we altijd overleggen…
heb je interesse? of vragen? mail dan naar [EMAIL=“marjandegroot6@hotmail.com”]marjandegroot6@hotmail.com
Ik ben zelf ook 23 en al 5 keer in alanya geweest. ben er helemaal gek op en wil over paar jaar er ook gaan wonen… mja dat heeft veel voorbereiding nodig nodig…
ben dit jaar 3 weken geweest maar die vlogen voorbij helaas…
Hoe zie jij je vakantie? Ga je veel uit of wat doe je daar zoal?
groetjes suzan
ik hou op zich wel van uitgaan maar terrasje zitten vind ik ook leuk…
heb daar al veel mensen leren kennen en kom daar geregeld… heb ook een jongen ontmoet en die wil ik ook weer zien…
zou volgend jaar wel langer willen dan 2 weken…
ik zelf ben niet zo van uitgaan… wel van de terassje… meestal als ik daar ben ga ik met een vriendin en vrienden van daar van alles en overal heen dingen die je normaal niet ziet en in avond winkelen en met vrienden wat drinken en chillen… eigenlijk wel anders dan jou hihi…
oke leuk dat je iemand heb leren kennen:cheer:
ik wil volgende zomer daar voor 3 maanden gaan werken
ja wel anders maar wel leuk zeg… en zo leer je natuurlijk ook andere dingen en mensen kennen…
dat lijkt mij nou ook super gaaf om daar 3 maand te gaan werken… maar hoe? daar kom je toch niet makkelijk aan de slag?
als je het leuk vind kunnen we wel een keer kletsen op msn… misschien wat makkelijker. maar dat hoor ik dan wel:D