Hallo,
Op 6 januari trek ik samen met mijn vriendin naar ZO Azie voor 3 maanden. We hebben beslist om de tour Thailand, Cambodja, Vietnam en Laos te doen en hebben nu eindelijk onze vlucht geboekt! Nu is het natuurlijk tijd voor de volgende formaliteit de vaccinaties… Wij vroegen ons af welke vaccinaties nu werkelijk nodig waren voor die reis en of iemand enig idee heeft van het kostenplaatje…
Andere informatie is zeker en vast ook welkom!
Dank bij voorbaat,
Vincent
Enkele antwoorden vind je in een eerder door jou gestart topic met dezelfde vragen.
Hier dus: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=27575
Hoi Vincent
Ik ga dezelfde reis doen in 3 maanden, maar pas over een jaar. Hou je een publieke reis-weblog bij? Dan zou ik die wel willen lezen, als je het goed vindt- kan ik alvast voorpretten!
Succes met de voorbereidingen
Susan
Hoi Vincent en Susan,
wij gaan met drie meiden op 28 januari 2007 richting Thailand, Laos, Cambodja en Vietnam…momenteel zijn we druk aan het voorbereiden, want de tijd vliegt en ineens is het al zover: over 3 weken vliegen we! Susan, heb je al een ticket geboekt? Ik heb nog wel als tip ook te kijken naar vluchten vanaf Dusseldorf, bij ons scheelde dit 200 euro per ticket. Wij vliegen op Bangkok, vanuit daar kun je makkelijk verder. Wij gaan wel Malerone slikken, het is duur, maar gezondheid gaat voor alles en ik heb toch heel vervelende verhalen gehoord over Lariam…Malerone heb ik zelf eerder gebruikt, geen probleem! Gelukkig zie ik dat er hier al een aardig handeltje is ontstaan in pillen…haha.