Beste lezers,
Mijn naam is Rob Verkerk en ik werk voor kok vacatures.
wij zoeken een zelfstandig werkend kok voor een Nederlands restaurant in Aruba. Het salaris zal ongeveer liggen op 2000 bruto + inwoning. Kijk voor meer informatie even op het vacatureoverzicht op de website http://www.kokvacature.nl, of reageer op dit topic.
met vriendelijke groet,
Rob Verkerk
heb wel intresse. en ervaring met koken in Aruba.mail me maar als je nog iemand kunt gebruiken. marioworldwide75@gmail.com
Beste Rob,
ik vertrek samen met mijn vriendin in april 2012 voor onbepaalde tijd naar Aruba.
Ik zoek dan per direct werk als kok. Nu heb ik al wat lijntjes uit staan, maar meer is altijd welkom.
Voor meer info kan ik mijn CV toevoegen
Ik hoor graag van je
Willem van Rooijen
Beste Rob,
Mijn naam is Angela Scholts en ik wil half september vertrekken naar Aruba om daar te gaan werken als kok. Heb je daar toevallig nog vacatures voor?
Groetjes Angela
Beste Rob,
Ik ben Juan 25 Jaar oud en ik heb mn koks dipoma op de Roc Eindhoven behaald, verder ben ik in Aruba gegroeid en ik wilde in Oktober terug gaan. dus als je nog een kok nodig had hoor ik het wel!!!
groetjes Juan.
Geachte meneer verkerk,
Mijn naam is joeri smits, ik ben 23 jaar en ruim 7 jaar actief in de horeca met verschillende functie’s waarvan het afgelopen half jaar als chef kok bij la cubanita.
Graag zou ik in aanmerking komen voor deze vacature. Ik ben momenteel bezig aan een thuiscursus papiaments en zou graag willen emigreren.
Bij reactie zal ik u mijn cv sturen.
Groeten,
Joeri
beste Rob Verkerk
ik zou graag in november naar aruba komen om te werken als kok heb ruim 8 jaar ervaring in de keuken en heb vorig jaar voor 4 maanden op curaçao gewerkt graag zou ik van u horen voor de vacature of eventueel een andere vacature alvast bedankt.
gr Tijmen Gillissen