USA, PERU & CHILI- Augustus tot december 2014

Hallo lieve mensen,

Ik zoek nog een reismaatje/s die met mij mee zou willen/ ter plekke ontmoeten op mijn mini wereldreis.

Komende augustus ga ik naar Burning man (festival)toe in nevada. Aangezien ik dan toch al een vliegticket heb ontstond het idee om een kleine wereldreis te gaan maken. Het idee is nu om een kleine roadtrip te gaan maken rond Utah, Nevada en California nadat burning man is afgelopen. Het lijkt me heel erg tof om een huurauto te pakken en dan al die nationale parken te gaan bezichtigen. Ik vind heel veel dingen tof: Cultuur, actie, natuur, uitgaan, strand. Dus ik ben vrij flexibel qua activiteiten, beetje afhankelijk van wat zich aandient.

Daarna wilde ik aan het eind van september/ begin oktober naar peru vliegen en daar rond gaan trekken richting chili. Ik heb gehoord dat liften daar relatief eenvoudig is, maar dat doe ik liever ook niet in mijn eentje. Dus ook voor Peru en Chili zoek ik iemand die het leuk zo vinden rond te reizen t/m december.

Ik zoek iemand, of meerdere mensen, die mee kan/kunnen… Man of vrouw is om het even. Wel voor de duidelijkheid: ik zoek NIET iemand voor een relatie! Zelf ben ik 21(tegen die tijd 22), vrouw. Leeftijd vind ik niet heel erg belangrijk, maar ik zoek wel iemand die het aan kan om dagtochten te doen, zodat we ook de natuur in kunnen trekken. En een autorijbewijs zou heel fijn zijn, maar dit is geen pre. Verder vind ik het belangrijk dat de persoon waarmee ik samen reis sociaal/grappig/gezellig is en het niet erg vind veel tijd samen op te trekken (hier en daar een dagje/moment voor jezelf is geen probleem natuurlijk, maar ik zoek echt een reispartner :))

Mijn plannen zijn dus nog niet zo concreet, maar daarom lijkt me het handig dan een keer af te spreken en alles door te spreken. Dus lijkt je het tof, stuur dan een berichtje!
Groetjs, Laurien

hi ik heb je een prive berichtje gestuurd :slight_smile: