Om een nogal bewogen jaar af te sluiten wil ik heel graag circa twee weken naar USA en zoek ik iemand die met mij mee wil.
Heel veel eisen heb ik niet, als we maar langs San Diego komen omdat daar wat oude bekenden wonen die ik wil bezoeken.
Ik ben flexibel qua periode, maar ik wil wel proberen de reis zo budget mogelijk te houden…
Mijn idee is om een auto te huren en de omgeving te verkennen…
Wie ben ik?
Claudia, 33 jaar en woon in Utrecht…
Als je meer wilt weten, let me know!!!
Hoi Claudia,
Ik ben Desley en 22 jaar. Al een tijdje wil ik naar de westkust van Amerika om daar rond te touren. Echte must see is voor mij LAX.
De periode komt mij erg goed uit omdat ik in september een tijdelijke baan afsluit en dan tijd heb om op vakantie te gaan.
Ik woon in regio Rotterdam en ben een vrolijke jongen die open-minded in het leven staat en graag andere culturen en mensen wil leren kennen.
Amerika heb ik altijd erg leuk gevonden en door de vele media word je erg jaloers gemaakt om toch niet heel snel een vakantie te boeken.
In mijn vrije tijd lees ik graag, lekker een filmpje pakken of gewoon een avondje uiteten vind ik erg leuk.
Op reis wil ik graag dingen zien maar ben ook niet vies van een dagje op het strand liggen.
Twee weken komt mij perfect uit, een weekje is te kort voor die regio en 3 weken of langer wil ik niet van huis zijn.
Groetjes
Desley
1 like
Hey Desley,
Stuur me even een prive message anders. Dan kunnen we even in contact komen!
Bye
Claudia
Hi Claudia,
Ik ben een vrouw van 32 jaar en woon in Den Haag. Ik wil heel graag eind oktober voor 3/4 weken door Amerika reizen, ik wil rondtrekken door de westkust. Ik zou graag als maatje mee willen.
Groeten,
sulty
hoi,
voor mij is 3 tot 4 weken helaas niet haalbaar dit jaar.
Ik kan ook korter met jullie reizen, 2 weken, en daarna zelf alleen reizen. Hebben jullie al plannen?
Hier ook nog iemand opzoek naar een maatje(s) voor 3 a 4 weken. Het idee van een auto huren lijkt mij een prima plan!:backpack: Ik ben 30 jaar en kom uit Hengelo (OV).