Update van jullie beheerder

Beste lezers,

Had het idee geopperd om een aparte subforum te openen met foto’s/filmpjes vakantie turkije.

Kun je na de vakantie je foto’s/film op kwijt.

Ik overleg het met de redaktie over de mogelijkheden daarvan,hou jullie op de hoogte.

Groetjes,

Hans.

hi hans

wat een leuk idee…
ik moet zeggen dat het algemene foto-album hier niet echt gebruiksvriendelijk is (voor mij) ik raak altijd de weg kwijt en kijk er dan ook nooit in.
ben we benieuwd in welke vorm dit zou komen…
als het er volgende week al is, kan ik meteen mijn nog te maken foto’s van de komende week erin kwijt! :biggrin:

heej dat is echt een leuk idee

Hee,

Ik ben ook helemaal voor :d. Ik snap die fotoalbums ook niet en op de 1 of andere manier zie ik steeds alleen maar dezelfde foto’s en idd, ik raak ook de weg kwijt!

Als het makkelijker is dan nu ben ik er helemaal voor… Ik ben steeds alles kwijt als ik het post…

Beste lezers,

Onze Jeroen heeft het voor elkaar gekregen…zie onder algemeen,dus zou zeggen plaatsen maar;je foto’s en video’s.

Succes,

Hans.

Heej Hans,

Ga direct nu kijken!

@ hans… heb net een topic geopend en er 3 you tube filmpjes ingezet… vervolgens duurt het een eeuwigheid voordat ik dat topic weer kan openen…
heb ik iets verkeerd gedaan??? want zo is het natuurlijk niet echt uitnodigend om te gaan kijken?

Jeroen?help?

hahahaaa
ik heb het icoontje van youtube gebruikt en daar de link tussengezet
ik krijg een oranje schermpje te zien, maar hij linkt niet door naar you tube…
maar dat is als je dus eerst 10 minuten hebt gewacht voordat het nieuwe topic geopend is…

Heb het doorgestuurd naar Jeroen,

Groetjes,

Hans