update onderwijs

Wie kan een update geven over goede basisscholen op Aruba? Hoe staat het nu met de wachtlijsten?
Wij verhuizen mogelijk in een schooljaar en hebben dus niet de tijd in te schrijven op een wachtlijst. Alle do’s en don’t hoor ik graag. De schakel is geen optie ivm budget!:dag:

Kudawecha, Mon Plaisir en naar verluid ook Washington zijn redelijk goede scholen. Voor Mon Plaisir heb je in principe een protestant doopbewijs nodig. Met Mon Plaisir waren er onlangs wel wat issues ivm asbest op de daken, maar dat is nu opgelost. Vooral nu met de leerplichtwet die binnenkort wordt ingevoerd worden er lange wachtlijsten verwacht en vooraf inschrijven kan niet, je moet je hier persoonlijk melden. Misschien kan je a.s. werkgever helpen, want het kan best een lastige kwestie worden anders.

Grumpy; ik probeerde je pb te beantwoorden, maar je inbox zit vol. Ik probeer het later nog eens. :thumbsup:

stuur me gerust een direct mailtje naar mijn hotmail account: [EMAIL=“livingataruba@hotmail.com”]livingataruba@hotmail.com. Mijn inbox is leeg, maar misschien werkt het systeem een beetje traag.

sry, email adres blijkt niet meer te werken, geen idee waarom. alternatief adres: [EMAIL=“livingataruba@gmail.com”]livingataruba@gmail.com, dat doet het zeker