Update Oeganda-trip: nog maar een maand te gaan!

(origineel bericht op be-more.nl)

Update Oeganda-trip: nog maar een maand te gaan!

Ieeehhh, nu begint het toch wel te kriebelen! Vandaag over een maand vertrek ik dan echt naar Oeganda!

Ondertussen is er veel gebeurd de afgelopen weken. In mijn eerste bericht schreef ik dat ik samen met Kim acht weken vrijwilligerswerk zou gaan doen en daarna nog twee weken zou gaan reizen. Helaas gaat zij niet meer mee. Ik heb besloten om alleen te gaan. Ik ga nu wel die acht weken vrijwilligerswerk doen, maar ga, in plaats van twee weken, nog maar een week reizen. Dat betekent dat ik 26 november weer terug in het land zal zijn.

Tsja, en nu zal ik toch de nodige voorbereidingen moeten gaan treffen. Wat moet ik allemaal meenemen? Neem ik een koffer mee of twee koffers, maar dan ook spullen voor de kinderen daar? Wat ga ik doen als ik die week ga reizen? Er moet toch meer geregeld worden dan ik van tevoren dacht.

De komende weken heb ik dus nog genoeg te doen! Voordat ik vertrek, zal ik nog wat van me laten horen:)

(origineel bericht op be-more.nl)

Hallo,
wij vertrekken ook naar Uganda naar >Campala, we zijn met de inentingen al begonnen en stellen ons de vraag waar vinden we nog tips ivm reizend naar uganda.
We hebben onze reispas aangevraagd, vertrekken in januari via amsterdam naar entebbe en gaan voor drie weken naar campala, we gaan op bezoek bij een broer maar die zegd dat het allemaal wat overdreven is wat we moeten hebben, maar ja hij is al 15 jaar daar en is nog niet dood gegaan zegd hij (lol) maar ja we nemen toch het zekere maar en pakken malarone en laten onze spuiten tegen gele koorts en zo ook maar zetten.