(origineel bericht op be-more.nl)
Bijna zover…!!
Nog <strong>22 dagen</strong> en dan vertrekt het vliegtuig (met mij dr in) naar Uganda…
Toen ik te horen heb gekregen dat ik mee mocht als vrijwilliger naar Rakai, kreeg ik ook te horen dat be-more het liefste had dat ik 2 dagen voor aanvang van het project in Entebbe zou aankomen… Ik dacht in eerste instantie prima, maar na hevig rekenwerk kwam ik erachter dat dat betekende dat ik 31 december zou moeten vertrekken… Maar dat gebeurt zomaar niet!! Oud & Nieuw in de Buitenpoort neemt niemand me af, dus na overleg besloten om een vliegticket te kopen voor 1 januari. No problemo…!!
Helaas, helaas… KLM heeft mn oud & nieuw plannen veranderd door mijn vlucht van 1 januari te cancelen, maar bubbels in Uganda met de jaarwisseling is ook wel eens wat anders
Vandaag maar eens wat inkopen gaan doen voor mn reisje! Hoeveel tandpasta, deo, shampoo etc. moet je meenemen voor n maand Nog n paar kleine dingetjes kopen en dan kan de tas (backpack die bijna net zo groot is als ik) ingepakt worden
Ik hoop dat de stroom niet al te vaak uitvalt in Masaka zodat ik iedereen op de hoogte kan houden via deze blog haha… En met misschien een enkele foto hier en daar…
Liefs Gaby