Vier dagen voor vertrek

(origineel bericht op be-more.nl)

Vier dagen voor vertrek

Lieve lezers,

Zoals jullie waarschijnlijk allemaal weten, begin ik komende vrijdag aan mijn avontuur dat twee maanden gaat duren. De eerste maand ga ik naar Rakai en de tweede maand naar Lwengo Nakyenyi. Voor meer informatie over de projecten kunnen jullie op de website van Be More kijken, of natuurlijk mijn weblog volgen!

Terwijl voor de meeste mensen de vakantie net voorbij is, is mijn vakantie pas in september begonnen. Ik had nog drie weken de tijd voor de laatste voorbereidingen voor mijn reis naar Uganda, daarvan zijn er nu nog maar vier dagen over. De eerste twee weken van mijn vakantie heb ik lekker rustig aan gedaan, zodat ik straks uitgerust op reis kan gaan.

Afgelopen weekend heb ik mijn verjaardag gevierd en afscheid genomen van mijn vriendinnen. Nu wordt het tijd om mijn tas in te pakken. Gelukkig heb ik de meeste dingen al klaargelegd en is het een kwestie van inpakken. Dat is waarschijnlijk makkelijker gezegd dan gedaan, aangezien ik naast mijn handbagage maar één grote rugzak meeneem! Mijn plan is om dat morgen te doen en daarbij heb ik maar één grote wens: dat de inhoud van de rugzak komende nacht verdubbelt, zodat er twee keer zoveel in past…

Liefs, Myrthe

(origineel bericht op be-more.nl)