Uitgaans Leven In Chersonnissos?

Halloww mensjuhss… :rolleyes:
Ik ga over een weekkie naar Chersonnissos…
en wou eigelijk weten of het er leuk is om uit te gaan
en wie er al is geweest … waar is het leuk om dan heen te gaan
Kusjes Pascalle

Hey Pascalle, ik ga over 10 weekies, duurt nog lang. Maar kijk maar ff goed rond en send me some tips!!!
Veel plezier daar!!!

dag pascal, wij zijn vorig jaar geweest in chersonisos en vonden het er niet goed, weinig of geen strand, veel luidruchtige bars met natuurlijk veel engelse herrieschoppers :angry:

Heeyyy
Ik ben er ook geweest 4 daagjes … ik moest eerder naar huis toe
omdat me oma is overleden! :frowning:
Maar ik Vond het ook niet zo leuk … de stranden vond ik ook klein en niet lekker in de zee met al die stenen ensow …
en uitgaan weet ik niet … want de 4 dagen dat ik er was … was ik 2 dagen niet uitgeweest en 2 dagen heel erg ziek geweest duzz ik vond het ook niet leuk …
wat ik wel leuk vond was starbeach!!! :lol:

Originally posted by Pascalle@12-06-2003, 18:45:17
** Halloww mensjuhss… :rolleyes:
Ik ga over een weekkie naar Chersonnissos…
en wou eigelijk weten of het er leuk is om uit te gaan
en wie er al is geweest … waar is het leuk om dan heen te gaan
Kusjes Pascalle **

Hey mensen ik ga zondag 6 juli ook lekker naar het zonnige Kreta Chersonisos, het lijkt me echt Tha PLace to be!!
Dus misschien zien wij elkaar nog wel :wink:

hai, ik ga 7juli naar chersonissos, naar aparthotel Marietta
meer mensen???
Mijn nicht heeft bij een reisbureau gewerkt en zij zei dat het er heel gaaf is, ze is er ook zelf geweest, ik heb ook van meerdere mensen gehoord dat je er juist goed uit kan gaan, en het strand schijnt een stukje richting malia heel veel beter te zijn. :smiley:

Originally posted by leanne@01-07-2003, 17:36:10
hai, ik ga 7juli naar chersonissos, naar aparthotel Marietta
meer mensen???
Mijn nicht heeft bij een reisbureau gewerkt en zij zei dat het er heel gaaf is, ze is er ook zelf geweest, ik heb ook van meerdere mensen gehoord dat je er juist goed uit kan gaan, en het strand schijnt een stukje richting malia heel veel beter te zijn. :smiley:

Marietta is echt heel relaxed … ben er dit jaar zelfs 2 keer geweest :slight_smile:
eerst hoogseizoen om te feesten, daarna in sept. nog ff weekje relaxen …

voor strand moet je niet naar hersonissos gaan, maar idd een stukje verder naar Malia.

hoi allemaal

ik wou ff zeggen hersonissos is geweldig.het is normaal dat er veel lawaai is als je een rustige vakantie wil moet je er ook niet heen gaan.en er zijn genoeg groote stranden,je moet net de plekjes even weten.ik ben er dit jaar geweest en heb nog nooit zo’n geweldige vakantie gehad.ga er volgend jaar ook werken.dus de mensen die zeggen dat het niet leuk was bull shit!!! hersonissos is the place to be

=xxx=dopey :P  :P   :P

[COLOR=purple][SIZE=7]Hey mensen! Wij zijn twee meiden die deze zomer (2004) naar Chersonissos gaan. We zijn benieuwd of er mensen zijn die ook rond de 9e juli daar te vinden zijn. Lijkt ons leuk om alvast wat mensen te kennen. See you at Crete!!!

Dat is echt zwaaaaaaar balen

Hey iedereen!
Ik heb op Kreta gewerkt en kan je afraden naar Malia te gaan voor de stranden! Anissaras is een klein deeltje van hersonissos en daar lig je rustig op een mooier zandstrand… Wat het uitgaansleven betreft: het is er druk, veel engelsen maar ook veel nederlanders en voor wie graag feest is het echt fantastisch… Je moet wel de plaatsjes kennen: Camelot en Amnesia zijn de beste: veel toeristen maar ook plaatselijke bevolking (op de dijk van hersonissos). Starbeach valt wel mee, maar is zoooo toeristisch.

groetjes,
x

Ben afgelopen jaar ook naar Chersonissos geweest… En ik vond alles er echt top!!! Echt super leuk… Het uitgaansleven echt top… en Starbeach ook super leuk!! heb er niet echt iets negatiefs over te zeggen haha…
xxxxxx