heronissos-chersonissos-kreta

hallo wie weet er wat te vertellen over deze hotel in
chersonissos ga daar volgend jaar naar toe en wil wel wat weten of het een goede keuze is en of het eten wel een beetje te eten is en wat er allemaal te beleven valt bij het hotel

Ik ben er voor mijn werk geweest en het is een eenvoudig hotel in het centrum van Chersonissos. Het restaurant is ook eenvoudig, en erg krap.

Ik zou zelf zeggen, als je erheen gaat voor het stappen en niet veel in het hotel bent zou ik het doen. Ik zelf vind app. Christy en Piskopiano Village in Koutouloufari en Piskopiano (sudtours)leuker. je zit wel iets buiten Chersonissos, maar voor 5 euro met de taxi zit je weer in het centrum.

bedankt voor je berichtje zal het zeker meenemen in mijn besluit voor dit hotel en inderdaad wij zullen niet vaak in het hotel zijn wij zijn water mensen en vooral de kinderen wij zullen toch vaak bij star beach zijn te vinden nogmaals bedankt

zuidkust is minder toeristisch en leuker ,meer groen en rustiger, b.v.b Matala of gania

;D ;D
Kreta is best leuk. Ik was er in oktober. Heb er spontaan een site over gemaakt. Ik heb er best mijn best op gedaan.

Ik werk al drie jaar lang in Chersonissos en heb het er erg naar mijn zin. Persoonlijk vind ik appartementencomplex Michalis (neckermann) geweldig. Midden in het centrum maar niet luidruchtig. Mooi zwembad en op vijf minuten afstand van Starbeach.
Hotel heronissos is in principe prima,maar het is een eind lopen van Starbeach en het is niet echt iets bijzonders. Verder wel prima eten (voor zover het eten echt lekker is in Griekenland) en goede service.

Hoi,
ik ga deze zomer ook naar chersonissos. Ik zit in appartement Elda. Weet iemand hier iets meer over te vertellen. Er is geen zwembad mmaar dat is geen ramp want we zullen toch vaa bij starbeach zijn.
Let me know.
Groetjes Marjolein

hallo ik ga dus ook naar kreta en wij zitten in hotel ERI BEACH dat is naarst star beach wij gaan in juli en het schijnt wel nederland te worden daar er gaan veel nederlanders heen met de zomer groetjes van manus