All Inclusive Chersonissos

Hallo medereizigers,

Ik ga a.s. vrijdag op vakantie naar Chersonissos.
Ik wil graag weten wat de ervaringen zijn met All - Inclusive hotels
op Kreta? Vooral in Chersonissos.

Groetjes Christel

Hoi christel1982, ik ben benieuwd wat je ervaring nu is (ik neem aan dat je alweer terug bent in nederland). Ik ben zelf ook aan het rondkijken voor een korte vakantie Griekenland, dus iedere tip/ervaring is welkom!

Hallo Peter15,

Ik ben nu al weer een maandje thuis. Ik zal mijn ervaring met Eri Beach & Village hotel vertellen.

Ik had beter verwachting(en) over dit hotel. Ik verwachtte dat de Food & Beverage (eten & drinken) veel beter zou zijn. Ik dacht namelijk, dat werd mij vertelt, dat we heel de dag door konden eten en drinken. Dat was dus niet zo. Je kon van 7 tot 10 uur ontbijten, lunchen van 12 tot 2 uur en dineren van half 6 tot 8 uur. Drinken kon je trouwens wel heel de dag door. Maar het drank waren alleen maar slechte B - merken, ik zou zeggen C- merken.

Qua kamer(s) en zwembad(en) was het verder goed. Het hotel ligt naast Starbeach. Ik ben 1 keer naar Starbeach geweest. Het was niets voor mij, want het was zien en gezien worden. Er kwamen alleen maar van die mooie/ knappe mensen die bewonderd willen worden.

Als je naar Chersonissos wil gaan, adviseer ik je een hotel/ appartement dichter bij de boulevard. Daar heb je leuke kroegen en uitgaangsgelegenheden voor ieder wat wils. Ik en een vriendin gingen elke avond naar de BioBio. Daar leerde we leuke mensen kennen.

Ik hoop dat ik je voldoende geinformeerd heb! Veel plezier op vakantie.