Chersonnissos / Kreta

Heeey mensen… :lol: Van de zomer weer naar Chersonnissos…! 11 Juli om precies te zijn… Echt zin in…! Vorig jaar ook geweest, was echt een goeie vakantie… Gaan er dit jaar ook weer een feesie van maken… Nog meer mensen die in die tijd daar zitten… Heb je er ook zo een zin in… NOG EEN MAANDJUUHHHH!!! B)

DaaaaaaG!! :smiley:

:smiley: Yeeaahhh me too! :smiley: :smiley:

[FONT=Arial][SIZE=1][COLOR=purple]
Heeyy
Ik ga van 19 tot 29 juni naar Chersonnissos
EnnUhh vroeg me af of er nog jongeren gaan … die datum!!!
:unsure: wand ga alleen met me ma … ook wel gezellig hoor maar ga niet met der uit ofsow
KuSsS Van Mij!!

Bonda,

Er zijn nu nog niet echt veel nederlanders, eind juni komt het pas echt op gang. Ik ben zelf 12 juni met de auto aangekomen om een paar maanden te werken op Kreta maar er zijn nu vooral heel engelsen en Ieren.

ik heb ook zin! :smiley: nog 13 daagjes wachten!!

doeggg
kusje

[quote]
Originally posted by Jesse@15-06-2003, 15:03:11
**Bonda,

Er zijn nu nog niet echt veel nederlanders, eind juni komt het pas echt op gang. Ik ben zelf 12 juni met de auto aangekomen om een paar maanden te werken op Kreta maar er zijn nu vooral heel engelsen en Ieren.

Heey jesse…
Zit je er nu nog steeds ???
ennuhh zitten gewooon bijna geen jongeren??? :blink:
Waar werk jij dan??? :rolleyes:
KuS

Wij gaan ook van 23-30 juli… :smiley:

Alleen dit jaar slechte reacties op ons hotel… :unsure: http://www.vakantiereiswijzer.nl/reacties_…cc.php?xid=2967

Yoo,
wij gaan met ons 11-en van 13- 24 Juli ontzettend paraderen in Cherssonissos.
Ik hoor heel veel positieve reacties over de vakantie op Kreta. Wij maken er zowiezo een groot feest van als altijd.
Ik heb er zin in. B) Crete here we come!!!

PS: nog veel mooie en leuke dames die in die zelfde periode gaan?? Laat je horen!! :smiley:

Check jullie laterzzzzzz

Originally posted by BowWow@19-06-2003, 14:16:27
** Yoo,
wij gaan met ons 11-en van 13- 24 Juli ontzettend paraderen in Cherssonissos.
Ik hoor heel veel positieve reacties over de vakantie op Kreta. Wij maken er zowiezo een groot feest van als altijd.
Ik heb er zin in. B) Crete here we come!!!

PS: nog veel mooie en leuke dames die in die zelfde periode gaan?? Laat je horen!! :smiley:

Check jullie laterzzzzzz **

Beste Bowwow,

Wij gaan ook met elf man naar kreta. leip he.

De groetjes van je moatje

:rolleyes:

Ik ga vanaf 16 aug. naar Chersonissos! Lekker 12 dgn feesten. Ga samen met een vriendin. We zitten in App. Elina en gaan met GoGo Tours.

Nog meer mensen die dan gaan of er dan zitten???

Originally posted by Jola@20-07-2003, 10:08:45
** :rolleyes:

Ik ga vanaf 16 aug. naar Chersonissos! Lekker 12 dgn feesten. Ga samen met een vriendin. We zitten in App. Elina en gaan met GoGo Tours.

Nog meer mensen die dan gaan of er dan zitten??? **

We zijn dr vanaf 7/8 t/m 21/8

App. Myrtho

30 m. van starbeach…! :smiley:

hey!

ja wij zitten er dan ook… wij gaan van 8 tot 29 augustus (jaja… lang voor gewerkt :wink: ) wij zitten in appartementen irene village. als jullie zin hebben moeten jij en je vriendin maar ff langskomen :smiley: anders zien we jullie daar waarschijnlijk wel :stuck_out_tongue:

greetz

lennart

eeyz

wij gaan ook in die periode… wij gaan van 8 tot 29 augustus… misschien tot dan!

als jullie allemaal terug zijn dan mag ik lekker nog. ik ga vanaf 31 augustus t/m 11 september :rolleyes:

Originally posted by Gast: miranda@20-08-2003, 11:45:55
** als jullie allemaal terug zijn dan mag ik lekker nog. ik ga vanaf 31 augustus t/m 11 september :rolleyes: **

misschien zien we elkaar dan nog want wij zitten er de 7 - 13 september bij apparementen marianna

Ikke ga lekker de 26e naar Chersonissos, heb er veel zin in!!! :stuck_out_tongue:

Originally posted by Gast: Bonda@12-06-2003, 17:41:00
** [FONT=Arial][SIZE=1][COLOR=purple]
Heeyy
Ik ga van 19 tot 29 juni naar Chersonnissos
EnnUhh vroeg me af of er nog jongeren gaan … die datum!!!
:unsure: wand ga alleen met me ma … ook wel gezellig hoor maar ga niet met der uit ofsow
KuSsS Van Mij!! **

Hey hey

Ik ga de 18de naar kreta, chersonisos om precies te zijn. Ik heb er echt vette zin in, maar wat kan ik verwachten?

GrtZ JaN

Originally posted by Jesse@15-06-2003, 14:03:11
** Bonda,

[ **

hallo, welke route heb je genomen, ik ga zelf eind van dit jaar met een bestelbus naar kreta,en wil graag de route weten, en hoe je gevaren bent.

Groeten van Toni.

Hoi! :smiley:

Van 18 juli tot 1 augustus ga ik met twee vriendinnen naar Kreta, Chersonissos. B) We zitten in Hotel Elina en ik vroeg me af of er mensen zijn die er al eerder geweest zijn, en wat ze er van vonden! En of jullie tips hebben om uit te gaan en leuke restaurantjes ofzo in Chersonissos! :lol: Ik heb er echt zoooo een zin in! Hopelijk zijn er wat mensjes die leuke tips hebben!

Groetjes
Saskia!

hey, ik ga ook!! vanaf 4 juli ben er te vinden tot 31 aug in chersonnis. Ik ga werken bij friet van piet, dus als je zin hebt in een frietje kom ff langs, gezellig B)

groetjes Janna