leuke uitgaansgelegenheid gezocht voor een weekend in bangkok ,ps ook een leuke man die mischien samen met me neef 24lol2 een avond stappen wil 20 21 22 jan
Q-Bar is aardig, Bed Supperclub ook, maar Insomnia vind ik helemaal top. Goede housemuziek, leuke mensen.
Xlimax (Sukhumvit Soi 11) is ook nog wel aardig, vaak eerst Thaise bandjes daarna disco. Muziek is redelijk.
Mixx schijnt ook nog wel oke te zijn.
Gulliver’s in omgeving Khaosan Road is ook oke.
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“OkAy6B79ug0” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
Of neem hem ff mee naar Nana Plaza…kijkt ie vast z’n ogen uit…
bedankt voor jullie info echt tof ik wil hem inderdaad de tijd van ze leventje geven hij was nog nooit in azie ik was 20 jaar geleden daar begrijp natuurlijk dat een hoop veranderd is en ben blij met deze form die vele vragen beantwoord om een tegekke tijd in thailand te hebben:chin:
Geen enkel probleem, we helpen je graag ! Als het z’n eerste keer Thailand wordt, zal ie sowieso z’n ogen uitkijken. Ik vond m’n eerste keer in Thailand geweldig, zo anders dan bij ons. Eerste keer hier zal altijd speciaal blijven.
Maar ja, na zijn eerste reis Thailand zal hij vast verslaafd zijn, net als velen hier op het forum…en dat is dan allemaal jouw schuld !!
Dit had ik nog niet op lijstje staan, maar nu wel! na al deze leuke tips, lekker swingen en mijn ogen uitkijken in clubs in Bangkok. Dat uitgaan doe ik als ´oudere jongere´ niet echt meer eigenijk in Nederland. :drugged:smkiek
hoi davenuman.lol2lol2lol2dat vind ik dan echt heel leuk hoor ben er graag schuld aan ik was er 3 maanden in 1992 en voor mij was het ook de eerste azie trip en het was net een hele mooie film ,heb er vaak aan terug gedacht hangend in me hangmatje uit thailand :dag:
Of je gaat naar Patpong… ![]()
Ik raad de mensen aan als ze een stapje in de wereld zetten,dat ze heel voorzichtig moeten zijn met hun geldbeugel.
Vooral juist genoeg meenemen om de avond mee rond tekomen(bar’s &dancings)
Nana altijd leuk, je bent meteen een beetje ingeburgerd in het Bangkok leven! Zelfs na 10 jaar Thailand vindt ik het nog steeds een van de meest bizarste plekken van Thailand . Maar voor als je voor het eerst Bangkok aandoet alleen even voorzichtig kijken , ik kom er net weer vandaan even een biertje drinken , maar wat een verzameling van mensen die als er nog nooit geweest bent veel van je willen, en veel mensen vinden dat ook prima! Als je er een filmcamera op zet voor 24 uur heb je fantastische tv. Maar ik denk niet dat het op prijs gesteld wordt door de mensen die er rond dwalen.
:chin:Ik zelf ga graag naar een Isaan eet gelegenheid met live op tredens van isaan artiesten
![]()
![]()
ps wees op je hoede als je oprekening werkt dat je niet te veel moet betalen aan het eind van de avond je blijft Farang (buitenlander)
Of de omgeving van Ratchadepisek Bangkok met name Ratchada soi 4 :cheer::cheer::cheer: zit ook een bruisend nachtleven…