Twijfel! Fame Lara of Limak Limra (Kemer)

Hoi,

Voor het najaar twijfel ik tussen Fame Residence in Lara en Limak Limra in Kemer. Beide hotels hebben nadelen, Fame is geen ultra allin en in Lima Limra kunnen wij alleen nog in het Limra Park boeken (aan de overkant van de straat)

Wat zouden jullie doen?

Hoi Flashy!

Ik heb zelf in Limak Limra gezeten, een mooi en prima hotel en ik heb vernomen van mensen die pas terug zijn dat de omgeving ook erg gezellig aan het worden is!

Helaas heb ik geen ervaring met de Fame in Lara maar ben er wel langsgeweest en het lijkt mij iets luxer…

Succes met je keuze!!!

Kim

Inmiddels hebben wij voor Fame gekozen omdat we het bijgebouw van Limak Limra toch net iets te ver lopen vinden ( het hoofdgebouw zat vol)

ok, fijne vakantie alvast!:vak01:

Goede keuze! Het parkgebouw ligt aan de overkant van de weg en als je elke keer heen en weer moet lopen … daar word je niet vrolijk van. Daarnaast zitten er in heel Kemer (Kiris) steeds meer Russen… ik ben vorig jaar nog even een dagje naar Limra geweest (werkte zelf in een ander Limak hotel) en trof er inderdaad veel russen aan, dit was in 2004/2005 absoluut nog niet het geval, toen ben ik er zelf op vakantie geweest.

Fame Lara is erg mooi/goed! Een stuk nieuwer / luxer.