Hallo,
wij vliegen volgende week naar Sao Paulo om een paar dagen vrienden te bezoeken en maken erna een drie weekse reis naar Iguacu, Pantanal, Rio en Paraty te maken.
Voor zover is me alles duidelijk en hebben we tussen bijvoorbeeld Iguacu en Pantanal eventueel Bonito gepland. Zien wel hoe het uitkomt.
Tussen de Pantanal en Rio is nog alles open en omdat wij verstokte busreizigers zijn wil ik graag vragen of iemand een leuke plaats of plek weet om deze lange route te onderbreken. Heeft er iemand een leuke tip?
Het mooiste eiland van Brazilie Ilha Grande bijvoorbeeld. Vlakbij Paraty ligt nog een prachtige strandplaatsje genaamd trinidad.
Snorkelen bij Bonito is inderdaad ook erg mooi. Probeer bij bonito ook eens snachts buiten de stad te komen om de prachtige heldere sterrenhemel te bekijken waarin je duidelijk de melkweg kan zien evenals duizend vuurvliegjes.
Dank je voor je antwoord. Algemeen is het wel duidelijk en willen we ook niet alles vooraf plannen, maar het stuk tussen de Pantanal en Rio is voor ons een vraagteken. Ter plekke zal het wel duidelijk zijn 
Van Iguaçu naar Cuiabá (Pantanal) is 20 uur met de bus, en er is niet erg veel boeiends te zien onder weg, ik zou dat in een ruk doen. Op de terugweg zou je via Belo Horizonte kunnen rijzen en Tidadentes en São João del Rei aandoen.