Tussen 22 aug en 31 aug 2011 op pad ergens in Eu?

Door een project dat weg viel op mijn werk kon deze jongen van 28 jaar onverwachts vrij nemen, heerlijk want ik was deze zomer nog niet echt weg geweest.

Mijn idee? Zo snel mogelijk naar de zon ergens in Europa. Ik heb een auto en heb gewoon zin om even weg te gaan. Een stad, bergen of blauwe zee… alles staat nog open. Idee is vrijdag ontstaan vandaar.

Wees spontaan!!! Mensen die een lift willen naar ergens is mogelijk ook optie.

Gr Govert

Hey G!

Ik zou graag naar Italie gaan om een weekje rond te reizen en vooral niet al te veel intensief te doen, behalve eten, drinken, op het strand liggen. Ik wil
iet op een plek bakken, maar bijvoorbeeld vliegen op Rome en vanaf Pisa weer vertrekken en daartussen met de auto van B&B naar B&B reizen.

Naast liefhebber van lekker eten houd ik erg van muziek, vooral rock en popmuziek. Ben geen liefhebber van techno e.d. In het dagelijks leven werk ik als teamleider van een planning en bestelclubje in een technisch bedrijf. En in een niet heeeeel ver verleden heb ik ook nog een opleiding afgerond (MSc.)

Ik ben extravert, enthousiast en ben dit regenachtige weer echt zat en wil snel weg. Komend weekend heeft mijn voorkeur.

Stuur je me een bericht terug met jouw wensen!

Vriendelijke groeten,

David

zie mijn oproepje http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=120241