Ik zoek een reisgenoot om in juli mee europa te verkennen. Ik heb nog helemaal niets gepland, maar dat is ook niet de bedoeling. Ik zou graag naar Italie willen. Mocht jij liever Frankrijk/Spanje zien, dan vind ik dat ook best!
Enfin, iets over moi ![]()
Ik ben 22 jaar, woon in Breda. Dit jaar voltooi ik mijn masteropleiding psychologie aan de Universiteit van Tilburg. Ik ben eind juni theoretisch gezien klaar en wil nog even de wijde wereld in, voordat het serieuze leven begint. Ik heb tijdens mijn studie niet de kans gegrepen naar het buitenland te gaan. Dat wil ik nu nog even goedmaken :frown:
Wat wil ik in een vakantie?
Ik wil geen vakantie die bestaat uit het liggen aan het strand of tot diep in de nacht feesten. Ik wil natuur en cultuur. Kortom, Ik wil zoveel mogelijk moois zien.
Wat zoek ik in een reisgenoot?
Ik zoek het liefst een vrouwelijke reisgenoot. Al ben je 18, al ben je 35, het maakt mij helemaal niets uit. Aangezien het voor mij een compleet nieuwe ervaring is, zoek ik het liefst iemand die ervaring heeft met reizen.
Spreekt dit je aan? Mail dan naar [EMAIL=“mandy.stefan@casema.nl”]mandy.stefan@casema.nl of laat hier een berichtje achter