Turkish Tea Time deel 5

mogguh ik meld me ook ff
iemand nog bretels over? mn rokje wat ik in nov gekocht hebt zakt bijna van mn heupen. gelukkig heb ik brede heupen :stuck_out_tongue: maar dit is dan maar laatste dag dat ik em draag…

Moguh!! :dag:

Mexx: 20 t/m 23 Juli: Praag

Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Roanna: 28 Augustus t/m 7 September Tosmur Grand Uysal ( via Gazipasa)
Viva: 28 augustus t/m 14 september Tosmur Grand Uysal (via Gazipasa)
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 september t/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney

En de verjaardagen nog …

01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos*

Roanna,ja die had ik ook gevonden,en is nog best een lange tussentijd die overstap met een kind lijkt me dat niet handig. En een enkeltje is nog duurder zag.Maar ja het is geen noodzaak,dacht als ik een goedkoop ticket kan vinden reis ik misschien een paar dagen af naar de vrienden die in Frankrijk zitten…

Gelijk heb je dat je geannuleerd heb,wel jammer.Maar idd met beter weer is een weekendje weg veel leuker.Ze zullen vast wel meer annuleringen hebben.

Bloem,dat wordt hijsen dan :slight_smile:

Ik heb ā€˜stiekem’ het lijstje even aangepast. Roanna heeft komend weekend geannuleerd, dus …

:CZECHREPU Mexx: 20 t/m 23 Juli: Praag:CZECHREPU

Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Roanna: 28 Augustus t/m 7 September Tosmur Grand Uysal ( via Gazipasa)
Viva: 28 augustus t/m 14 september Tosmur Grand Uysal (via Gazipasa)
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 september t/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney

En de verjaardagen nog …

01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos*

1 like

Beps,dank je,maar je was de vlaggetjes vergeten :wink: :slight_smile:

Ohhh en ik had al zo geprut… met een Mac is het niet ff copy-paste nl…

Pff hoop 2 is ook vervlogen… Mag dus gewoon nog 9 weken wachten… :frowning:

Mexx,wat balen zeg,als ik alleen was geweest was ik zeker meegegaan,maar daar heb jij nu niks aan…
Wilt je moeder niet mee??

Die moet werken en kan geen vrij… Heb alle opties al een soort van bekeken/geprobeerd…

balen Mexxx…maar ja dan is hij vrij toch, en anders moest hij gewoon werken…

Viva: dat is in september… :wink: Dit gaat over augustus :wink: Dan moet hij gewoon werken (is suikerfeest)

Goedemorgen.

@Mexx: He, wat vervelend voor je. :kus:

@TRL: Ik hou het voor je in de gaten hoor. Ja kan trouwens ook vanuit R;dam met de TGV, maar dat zal wel weer wat omslachtig zijn.

Zo, lijstje is weer juist aangepast. Misschien dat we het alsnog volgende week gaan doen, want ze zeggen… maar eerst zien en dan geloven, dat het dan beter wordt. Nouja, in principe kunnen wij zo weg, dus kijken maar.

Zo, en voor de verandering regent het hier weer eens. Hadden we nog niet gehad. Goed voor de plantjes, waar zo langzamerhand niets van over blijft.

Pffff…diepe zucht… iedereen toch een fijne dag. :dag:

Mexx,balen dan,geen vriendin die wel kan? Trouwens nog wel eens wat van die andere 'vriendin’gehoord?

Roanna,Tgv daar doe je dan wel de hele dag bijna over.Ach tis ook geen must hoor …

Nee zou verder niemand weten… :wink: Die ā€œandereā€ vriendin heb ik wel nog contact mee, maar vorige week was ik er weer even helemaal klaar mee… Ze stuurde dat ze zich rot voelde omdat ze haar vriend al 2 dagen niet gezien had… En dat ze blij was hem 1 dag later weer te zien… Ja sorry maar daar moet je bij mij (na 21 weken) niet mee aankomen…

Mexx,misschien dan toch overwegen om alleen te gaan,als je echt graag wilt,hoogseizoen dus volop mensen en snel contact…
Wat egoistisch van die 'vriendin’zeg

Dat zou de enige en laatste optie zijn… maar dan moet ik voor mezelf beslissen of ik het geld ervoor over heb om daar alleen te zijn, en hem alleen s’nachts kan zien en de rest van de tijd alleen zitten… Dus daar moet ik nog even over na denken… :wink:

Ja het heeft me echt gekwetst wat ze heeft gezegd…

Mexx,als je eenmaal de stap genomen heb om alleen te gaan,gaat het de volgende keer makkelijker en hoef je geen rekening meer te houden of er iemand mee wilt :wink: Het is drempel die je over moet …

Ja dat begrijp ik… Maar ik denk niet dat ik het ga doen, dan maar 4 weken langer doorbijten…