@ trl. Easyjet. Brussel toulouse. Retour30.7 en 3.08. Volwassene en kind samen. 303 euro
Bloem,ja die had ik ook gezien,maar vlieg liever niet vanaf Brussel net iets te ver weg …
@beps: is dol op mobiele internet ![]()
@bloem: laatste dag dat je het rokje draagt! ![]()
@roanna: geannuleerd, hoe gaat dat spreekwoord wat in het vat zit vergaat niet… nou ja zoiets denk ik dan maar
Ik moe van een werkdagje… was een pittige dag vandaag!
Ik weer wakker, gister rendagje gehad, maar wel ‘leuk’ …
Vandaag eerst naar de HA, even alles op een rij. Slaap goed maar nooit uitgerust(Cardio dacht aan slaapapnue alleen vergeet ik steeds een onderzoek aan te vragen) medicijnen misschien bijstellen(en de overgang wel of niet laten beginnen) en mn ogen(oogleden hangen nu zo dat ik ze open moet houden om er niet de hele dag tegen aan te kijken…) misschien is het nu medisch(ik ga dus geen 1500 ervoor betalen, dan maar wenkbrauwen optillen haha…)
Nou vanmiddag dan even naar het werk voor ‘korte bespreking’ en dan zie ik wel weer. Rubbie wil eea opzoeken in een winkel(ik ga wel mee) en dan vrije avond…
Bah dit heten vrije dagen, en alleen morgenmiddag ontspannen
Mexx: 20 t/m 23 Juli: Praag
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Roanna: 28 Augustus t/m 7 September Tosmur Grand Uysal ( via Gazipasa)
Viva: 28 augustus t/m 14 september Tosmur Grand Uysal (via Gazipasa)
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 september t/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney
En de verjaardagen nog …
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos*
Vandaag een vrije dag…Gaan naar het gooiland theater voor de voorstelling van Thomas de trein.
Veel plezier!!!
mogguh
@ beps ‘succes’ bij de dokter, hopelijk kan er iets veranderen
@ trl veel plezier, wilde nog vragen, hoe gaat het met op hakken lopen?
Goedemorgen.
@Beps: Gelijk heb je. Even doorzetten en alles doornemen met de HA wat je graag wilt laten corrigeren en dat is nogal wat. Maargoed, als je er last van hebt… doen!
@TRL: Leuk joh. Veel plezier.
@Jac: Precies, dus heb ik nog wat tegoed en wie weet volgende week al, als de weervoorspellingen uit komen. Dan is het echt inpakken en wegwezen. lol2
Zo, weinig te melden van deze kant. Straks weer ff fysio, maar nu eerst showeren. Vanavond even naar de achterhoek naar dat ene zusje van kokkie dat zo zielig thuis moest blijven, om op het beestenspul van de anderen te passen. Hihihi. ( katten en vogels voeren )
Fijne dag all. :dag:
Moguh!!
Hoe is het hier?
:dag:
Nu aan t wachten bij de poli. Er prikt er maar 1. Suiker cholesterol en hormoon controle.
Afspraak bij de KNO volgende week. Of ik apnue heb controle.
Afspreken met de cosmetisch afdeling. Ogen zijn net/net niet binnen de betaald door t ziekenfonds zeg maar.
Hormonen langzaam afbouwen.
Pffffffffffffff en maar wachten, bewust nog nuchter. Heb hongerrrrr
thuis… pfff nu ff uitrusten en een bakkie. Broodje al op
Hello meiden.
Nou vandaag weer gewerkt…nu vrij tot 30 juli…dan een dagje werken… heerlijk.
Wat een drama toch het weer, het stormt hier…je kunt niet eens een raam open zetten. Het is echt verschrikkelijk…bah.
En het zou vandaag nog wel lekker worden. Hopelijk morgen, iedereen loopt hier in zijn winterjas zo koud die wind.
Beps lekker lang in de wachtkamer gezeten zo te lezen, is niets voor mij wordt ik altijd super ongeduldig van.
Niemand wat te melden???
Tlr. met C. lekker weg, alleen weer storingen las ik of fb.
Rubbie met Bloem in de weer met hotmail.
Raak ligt heerlijk in het zonnetje in spanje, maar heeft volgens mij geen laptop meegenomen.
En gelijk heeft ze.
Oeeeeeh heb mijn 2 onderdelen gehaald!!!
weer een stapje dichterbij!
@mexx
Gefeliciteerd!!!
Mexx,gefeliciteerd.
Bloem,op hakken lopen gaat goed hoor,kan alleen niet elke dag op hakken,aangezien het weer niet zo mooi is
dus al op zoek naar korte laarsjes…Of het dus helpt weet ik nog niet zo.
Viva,idd ja weer storingen sein of wisselstoringen van en naar Utrecht… Pfff Heenweg bijna 3 kwartier over gedaan om in Utrecht te komen… En dan sta je daar te wachten op de trein naar H’sum schijt er ook nog een duif van zich af…Lekker helemaal onder en vriendin op het hoofd en stinken pfffffffffffffffffff niet normaal… Zo goed en zo kwaad als het ging schoongemaakt ,jas in een zak gedaan en na de voorstelling maar in het centrum ff nieuw shirt gekocht…Leek wel of die duif een sproeier had… Dachten eerst dat iemand met water ofzo gooide.
Mexx wijfie gefeliciteerd.
Ik doodmoe van alles, ga zo maar slapen
Thanks ladies!!
Beps; rustig aan, hup je bed in!!
Nacht gemaakt. Niet helemaal maar een flink deel…
Straks de NUON hier voor mn stadsverwarmingskast(gaan ze vervangen) en dan lekker weg met een vriendin…
Nu ff ruimen hier(iets met honden en haren enzo haha)
mogguh
@ mexx gefeliciteerd!
@ trl ik loop bijna altijd op hakken hoor, laarsjes met hak, hakken met pantysokken of gewoon blote voeten. hopelijk helpt het!
@ beps lekker genieten vanmiddag
hiero rustig. op t werk doodse stilte. lees wel bij maar zo lastig reageren op mn phone