Bloem,ik wissel nog wel eens af met nette gympen… Maar vindt hoge laarzen onder een skinny niet leuk bij mezelf en ben dus nog op zoek naar enkellaarsjes met een hak voor dagen zoals nu,want dan vind ik open schoenen ook niet staan… heb nu dus me hoge 'winterlaarzen" aan,een een wat wijdere model broek
Wat een hoosbuiien vanmorgen he! Niet normaal meer.
@Beps: Dan maar weer even afwachten wat de uitslagen zijn, maar vandaag eerst lekker uit met een dinnetje, nadat de Nuon is geweest. Hihi.
@Mexx: Ook hier nog even… van harte gefeliciteerd. :cheer:
@TRL: Je hebt momenteel best leuke enkellaarsje in de opruiming. Ik had er laatst nog een paar gepast bij Bristool, maar toch weer terug gelegd. ( ik de twijfelaar ), want vind ze ook altijd wel leuk staan onder een spiekerbroek.
@Bloem: Al opgelost met het verwijderen van je MSN? Ik heb het ook nog, maar gebruik het zelden, maar laat het er wel opstaan, voor het geval dat, want ik chat op geen enkele andere sites. Maargoed, als je het toch niet meer gebruikt, wegdoen inderdaad.
@Viva: Heerlijk nu al zolang vrij. Lekker ff uitrusten. Gaan julie nog op vakantie? >>>
Verder weet ik het ff niet meer… ga zo ff aan de slag hier, weer schapjes doen en dan toch even naar de achterhoek, want gister ging even niet door. Schoonzusje had een etentje.
Mexx,oww je gaat met de bus…Ik dacht met het vliegtuig
Roanna,ja hier bij bristl niet veel bijzonders,zag wel een paar uit de nieuwe collectie maar mijn maat niet meer. Bij scapin online ook leuke gezien,maar nog niet in de winkel…
Roanna tja ga nu nog ff niet weg, duurt nog een dag of 40 maar we zijn aan het aftellen. Ja heerlijk ff niet naar die toko…blehhhhhh.
We volgen schoonzus en nichtje bij de vierdaagse 40 kilometer, ik moet er niet aan denken. Andere schoonzus zit op de camping in Groesbeek (Roanna ja die jij gezien hebt in gu).
En ze zitten langs de weg, want de stoet komt langs de camping…hiihihihi…hopelijk hebben ze beter weer dan hier, nog steeds storm, regen en ga zo maar door.
Bloemmie geen idee waar de map pop staat in hotmail.
Ben niet zo in hotmail thuis vind het nog steeds een baggerprogramma, het barst van de spam, en je kunt scannen op een virus maar heb al 3x een trojan gehad via de mail.
Beps lekker weg straks,…ff de batterij opladen.
Tlr. gewoon ff googlen en dan op afbeeldingen klikken zie je de leukste laarsjes, als je dan op de foto klikt zie je waar je ze kan kopen.
Meiden Wohkamp heeft weer heerlijke opruiming tot 90%, heb al weer een bestelling de deur uit gedaan moet 29 euro betalen voor 2 broeken en een vest…met voordeel van 84 euro, kijk dat vind ik nou leuk.
nichtje net weer een doorkomst (handig dat dfollowme). zit een half uur geleden op 21.7 kilometer…maar heeft een blessure wat weet ik niet…wordt vervolgd.
Zo, even tussen de buien door de schapjes gedaan en nu is het stralend zonnig en zelfs warm. Ongelofelijk!
@Viva: Oke. Ik zal er eens opletten. We kunnen het trouwens live volgen via tv/ omroep GLD, maar ik heb geen zin om daar de hele dag naar te kijken, maar volg het wel via de radio en dan 's avonds via de samenvattingen. Gezellig boel hoor, al was het zeker vandaag weer afzien voor die bikkels. En dan die bikkels, die ondanks de hoosbuien toch op hun stoeltjes blijven zitten langs de kant van de weg, om de lopers aan te moedigen. Ook chapeau hoor!
Oh, ga zo ook eens even kijken dan bij Wogkamp. Ik kijk er regelmatig, maar dan hebben ze echt niets naar mijn zin, maar ga toch even weer kijken dan. Hihihi.
@Mexx: Da’s geen geld, al is het wel een lange zit, maarja… als je gezellige mensen ( nee, wij gaan niet mee lol2 ) in de bus hebt en een leuke crew, dan schiet het meestal wel op en je ziet nog eens wat onderweg. Heel veel plezier en geniet ervan. :vak01:Goeie reis!
Pfffff. nicht heeft even peptalk gehad, en loopt door, haar broer ineens onverwacht ook daar, die is nu haar achterop gerent…en loopt het laatste stuk met haar mee. nog 13 kilometer moet ze afleggen en daar heeft ze 2 en half uur voor, dus wordt nog spannend. Maar goed haar broer zal het tempo bepalen en dan loopt ze wel mee op zijn tempo.