pakketje binnen 1 broek gehouden de rest terug, was wel een mooie broek maar zit totaal geen rek in en dat vind ik toch niet echt lekker zitten, dus die gaat retour.
Nu ff nieuwe bril halen die is ook klaar.
@Mexx: GEFELICITEERD!!! Helemaal super! En ik wil je alvast een fijn weekend toewensen! Veel plezier!
@bloemmie: Problemen met de computer??
@Viva: aan de shop geweest en 1 broek gehouden! En de bril is ook klaar! Ik ben benieuwd
@beps: medische molen gehad… en ook geshopt!
Zo ik al weekend en morgen eindelijk naar de kapper! Ik kon vorige week niet dus ik moest vanwege ziekte en drukte wat langer wachten…
Maar ik mag om 16:00 HEERLIJK! Ben benieuwd wat de kapper in gedachten heeft.
Dankjewel!!
Pfff heb zelf sushi gemaakt… Ik zit vol!! Niet normaal, maar erg lekker hoor!!! ![]()
Mexx,heel veel plezier samen met je mams en een hele goede reis.
Thanks! Paps gaat trouwens ook mee ![]()
@ mexx owh ik dacht dat het weer voor je werk was. maar veel plezier en die busrit, ach appeltje eitje, hoort erbij!
@ viev online shoppen met dit weer is altijd wel erg fijn
@ jac owh nu dan echt naar de kapper, spannend. en nee geen problemen met pc, maar probeer minder vaak uren er achter te hangen en kan op mn phone met de app heel makkelijk meelezen maar niet meer reageren (kon vroeger wel) en via de browser op mn phone is zo’n gedoe
moe… wezen sporten, cardio en bodypump. been ging wel maar doet toch nog pijn… zucht. ik wil waarschijnlijk te veel.
Bloem: nee hoor… Lekker met mijn ouders een weekendje weg!!
en die busrit komt goed hoor, ging vroeger naar Spanje met de bus…ok toen was ik 1,20 meter… ![]()
er valt zat te zien onderweg hoor! leuk. was het een tripje of heb je gewoon een los busticket gekocht en hotel geboekt? praag staat nog steeds hoog op mn to-visit-lijst
Compleet tripje… Www.vannood.nl
@mexx
Veel plezier!
@beps
Overal en bij iedereen geweest en nu wachten op de uitslag :kus:
@bloem
Toch maar weer aan het sporten ook met een zeer been.
Pfff meiden. net weer binnen.
ruim 5 uur op de ehbo gezeten met paps. Werd gebeld door mijn vriendin (die op de achterwacht stond toen we met zijn allen op vakantie waren) ze was gebeld door het tehuis dat de ambu er was en dat(haar vader, nee dus mijn vader) hij meegenomen werd voor onderzoek naar het ziekenhuis…bleek hij al dagen ziek te zijn, had geen schone kleren meer (leve de wasserij in het tehuis). Een nood pyama aan, ik naar de winkels ondergoed, pyama’s gekocht. hubs gebeld en toen naar het ziekenhuis.
Afijn paps helemaal de weg kwijt, zwaar incontinent (al dagen bleek dus, fijn dat ze even bellen he). hoge koorts en zijn neus waarschijnlijk gebroken bij het vallen, wonden op zijn benen, wonden in zijn gezicht, blauwe plekken op zijn buik…tjonge jonge…en een dijk van een dubbele longontsteking. Hij is fijn
Mexx fijn weekend(nog ff op de valreep)
Thuis, genoten, nu naar bed
Viev: kusss
mogguh
@ viev nou das weer fijn dan! hoe kan het dat ze jou niet gewoon direct hebben gebeld dan? en niemand die een oogje in het zeil houdt, zodat ze er pas na 5 dg achterkomen. erg triest. het lijkt me dat hij toch andere zorg moet gaan krijgen, maar ik heb er natuurlijk 0.0 verstand van
weer een dagje werken, de laatste deze week. dan gaan de andere collega op vakantie en sta ik er alleen voor. hopelijk dus wat drukker, maar nu nog 1 dagje en dan weekend
[COLOR=“DarkGreen”]Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie[/COLOR]![]()
Roanna: 28 Augustus t/m 7 September Tosmur Grand Uysal ( via Gazipasa)
Viva: 28 augustus t/m 14 september Tosmur Grand Uysal (via Gazipasa)
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 september t/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney
En de verjaardagen nog …
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos*
Ikke ook wakker, zo wandelen met fokkervriendin en Rubbie in Soest. Dan naar huis en begint mijn werkweek…
@Viva: Toch wel tijd voor een stevig gesprek lijkt me. Ik vind dit echt heel raar… Arme man. Sterkte jullie…
Viva,heftig zeg. Hebben ze in het tehuis dan niks in de gaten gehad?? En zijn ‘vriendin’ ?? Dikke:kus:
Jemig Viva dit is toch niet normaal!?!? Wat een toestand zeg! :kus:
Goedemorgen.
@Viva: Ik had gisteravond al het een en ander via FB meegekregen, maar ook nu weer… sterkte meid. Je bent er weer lekker mee, al kan die man er natuurlijk ook niets aan doen. Kun je daar weer achteraan, hoe dit nu weer heeft kunnen gebeuren. Wat een toestanden in dat tehuis. Pffff…
@Beps: Veel plezier met de doggies en de duinen.
Verder iedereen weer een fijne dag. Er komt mooi weer aan en als het goed is… binnenkort nog beter weer. :cheer: :zon02: Heerlijk.
Tot ergens maar weer. Ik ga zo even aan de rituelen. :dag:
mogge all, alles perfect hier, constant rond de 30/35 graden en goedkooooop ook, gisteren daagje Barcelona gedaan.
Zo meiden, net gebeld door het ziekenhuis.
Paps wordt overgebracht naar de verpleegafdeling hij lag nu op de acute opname en diagnostiek afdeling voor max 48 uur. De toestand is zeer zorgwekkend, ze zitten aan het maximale wat ze voor hem kunnen doen. Een goed gesprek gehad met de arts (dat is dus nieuw in het ziekenhuis bij die afdeling). Hij krijgt nog maximaal tot morgen om te kijken of de antibiotica aanslaan (wat ze niet verwachten, want er is nog totaal geen reactie). Slaat het niet aan dan wordt het eraf gehaald, ze krijgen de zuurstofwaarde in het bloed niet omhoog, die saturatiewaarde moet rond de 96/100 liggen en bij paps is hij 77. Als hij zo vreselijk blijft kreunen van de benauwdheid gaat hij aan de morfine. Dus het is nog heel even aftasten, straks ga ik naar hem toe, want volgens de arts is het niet noodzakelijk om nu al te komen, als dan blijkt dat hij het heel erg benauwd heeft (ik moet dus toestemming geven als wettelijke vertegenwoordiger) gaat vanmiddag de morfine er al in…hij is fijn.
Nu dus heel even ego…