@Viva: Niks geen ego hoor. We vinden het juist fijn dat je ons op de hoogte houd en jij kunt het weer even kwijt.
Ik denk dat ik een beetje weet hoe de volgorde nu is, wat jij beschrijft over je vader en dan… is het te hopen, dat alles niet te lang gaat duren, zowel voor hem niet en voor jullie niet. ( met mijn moeder dergelijks meegemaakt).
Lieverd… hou je haaks en heel veel sterkte en wie weet haalt hij het wel, maar wat is beter he? :kus: Hij is in ieder geval in betere handen als eerst.
@Raak: Wat een goeie berichten. Ja, dat het daar qua weer stukken beter is dan hier… was heel duidelijk. Wat een weer hebben wij hier gehad, maar het gaat weer de goede kant op. Wat is goedkoop? Uit eten en kleding enzo? Vonden wij trouwens ook altijd al en niks geen opdringerige verkopers. lol2 Nou meid, vermaak je daar nog met de familie. :kus: Fijn dat we even wat van je hoorden. Ik dacht al… Raak en geen internet? Kan haast niet. Hahahaha. Enjoy en de groetjes daar he!! :dag:
Viva: Die arme man, arme jullie… maar zo ist ook niets. Hopelijk gaat er ‘gebeuren’ wat voor hem het beste is, welke kant het muntje dan ook opvalt…
Heel veel sterkte wijfie… :kus:
Raak: Lekker genieten hoor…
Ik net gewandeld met de doggies… nu ff ontspannen en dan naar t werk
Zo meiden naar paps geweest. Vond hem eigenlijk beter dan gisteten. Gesprek met de arts gehad. We staan op een lijn. De antibiotica blijft er nog aan. Zodra de arts het gevoel heeft dat het vechten tegen de bierkaai wordt gaat het eraf. Vanavond zijn de kinderen geweest hij had geen bezoek gehad volgens hem. Lag bij mij in de slaapkamer want hij was verdwaald. Pfffff herkende damber niet, maar zoon wel. Het kan twee kanten op. Als hij er door zou komen is het nog niet duidelijk hoe nu verder. Hij is helemaal geschaafd heeft blauwe gekneusde tenen. Open ellebogen van al het vallen. Plukt aan de catheter en wil de infuusnaald eruit halen ook de zuurstofslang haalt hij steeds weg. Geriater is erbij geweest hij krijgt nu ook pillen om rustig te blijven toen ik vanmiddag weg ben gegaan heeft hij daarna geprobeert uit bed te klimmen. Tot zover het laatste nieuws.
Mk ik heb geen idee hoe het allemaal zo heeft kunnen gebeuren. Een dubbele longontdteking dat houd in dat hij eerst een enkele heeft gehad. De verpleging in het ziekenhuis spreken er schande van. Het tehuis is ook nog lang niet klaar met mij. Echt niet.
Viva,groot gelijk,je gaat ervanuit dat je vader in een verzorginghuis verzorgt wordt en in de gaten wordt gehouden,en dan gebeurt er zoiets ongelooflijk,Sterkte
@Linda: Jullie ook een hele fijne vakantie gewenst bij de zuiderburen en ga weer lekker genieten van jullie welverdiende rust. Veel plezier. :vak01:
@Viva: Wat een toestand toch nog he. En daar betalen we dan die torenhore zorgpremie’s voor. Hopenlijk als hij er doorkomt, dat er andere mogelijkheden voor hem zijn. Sterkte weer hoor.
Natuurlijk gaat het in sommige tehuizen ook wel goed, maar dit…, ik heb er haast geen woorden voor, het moest aan de kaak gesteld worden.
Nou meiden… het belooft weer een mooie dag te worden en zoiezo een mooie week, dus heb je de gelegenheid… geniet er lekker van. Doen wij ook.
@beps: lekker liggen op de bank. @viva: doe kalm aan! En als je het 1ste contactpersoon bent mag je een verzoek indienen om zijn dossier in te lezen. Ook evt met arts erbij voor het medische gedeelte. Informeer hoe je het moet aanvragen, is per huis verschillend.
Zo ik ook een rustig dagje gehad… ik had vrijdag een verjaardag en daar mochten ze binnen roken. Maar rook en ik gaan niet samen dus ik wa optijd thuis plus de hele nacht problemen gehad met longen, maar ach hoort er dan maar weer bij denk ik dan…
Zo meiden nog even op de valreep.
Vandaag weer naar paps geweest. Nog geen echte verbetering saturatie (zuurstof in het bloed), 78
Een delier kan bijna niet staan. Is wel wat minder.plukkerig. Maar is totaal het spoor bijster. Het kan nog steeds alle kanten op. Hij heeft geen koorts. Ook is het vocht eraf maar alleen omdat hij gaat verdrinken in het vocht hij had wel zelf gegeten maar wil steeds het bed uit maar dat gaat natuurlijk niet. We wachten morgen maar weer af.