Goedenavond.
Wij zijn alweer een poosje thuis van een heerlijk dagje relax treinen en shoppen en slenteren. Heerlijk zonnetje erbij, dus wat willen we meer.
Heerlijk heen en terug 1e klas gezeten, dus lekker rustig. Hihihi. Niets geen vertragingen of storingen, dus de NS krijgt vandaag van mij een 10.
@Raak: Nou, ik was er 2 jaar geleden nog, maar ik kan me niet goed herinneren dat het zo goedkoop was, want dit is natuurlijk spotgoedkoop. Zou het aan de streek liggen, alhoewel wij niet veul verder zaten. Miss toch door de crisis, om weer wat toeristen te trekken. Geen idee eigenlijk. Moet er wel bij zeggen, dat ik van het uit eten ook niet goed weet, want wij zitten/zaten daar altijd in een hotel, maar ik dacht toch dat een terrasje pakken wel wat duurder was toen. Maargoed, jullie hebben het naar het zin en dan ook nog lekker goedkoop, dus… wat wil men nog meer he!! Heerlijk hoor en geniet er nog ff van. Ik zou er zo weer heen willen gaan als ik jou zo hoor… :vak02:
@Viva: Ja, rot is dat dan he! Feest met toch een zwart randje zeg maar. Zit je dan toch niet lekker. Maargoed, wat je ook zegt, je kan er momenteel ook niet veel aan veranderen. Toch veel plezier morgen met de hele familie. Even een verzetje. Moet kunnen. :kus:
@Beps: Oh echt? lol2 Waar ga je heen dan? Als wij weg zijn, schiet het voor jou en Jac ook al op.
@Jac: Weer een bietje uitgerookt? Ja, van mooi weer MOET je zelfs… genieten. Weer een beetje uitgerust nu?
@Bloem: Ik las op FB dat het nog niet helemaal goed gegaan was. Nou meid, stap voor stap dan ook weer he. Zowel geestelijk als lichamelijk. Niet teveel tegelijk willen. Hihi. Hoor mij!!!
@TRL: Oh, dat zal stil zijn zo zonder vrienden en dan ook nog een met jeuk thuis. Hopenlijk gaat het al wat beter nu.
Oh ja meiden, ook nog een leuk winkeltje in R’dam ontdekt. ( niet groot ) Kun je voor een habbekrats leuke dingen kopen. Alles voor de vrouw zeg maar. ( schoenen, laarsjes, gympen, badkleding, lingerie, leuke kleding, veel bling, bling enzo.) Leuk, leuk, leuk. Ze zijn nu ook online te koop, maar de site vind ik wat traag. Ze zitten ook in Arnhem, dus daar nog maar eens kijken.
Miss Coquines heet de winkel.
Fijne avond all. :dag: