Turkish Tea Time deel 5

Goedemorgen piepels.

Kijk aan…wie er bovenaan staan? Viva en Moi :cheer: :cheer:

@Viva: Weinig tot geen verandering dus. Weer afwachten hoe het zich verder ontwikkeld. Tjonge, tjonge… nou… kusss. Hou je haaks.

@Beps: Werkse. :dag:

Wij gaan vandaag ff tienertoeren. Dagje weg met de trein. We zien wel waar we uitkomen, maar ik denk R’dam. Gratis kaartjes opmaken en dan ook nog met de 1e klas reizen in het weekend met de kaartjes van de Spoordeelweken.

Iedereen een fijne dag. Geniet van de :zon02: Laterssssssss

Goedemorgen wat een heerlijk weertje. Straks naar paps. Daarna bbq met de kinderen voor hubs zijn verjaardag. De oude man wordt morgen 55 jaar. Maar ja morgen hebben we groot feest. De ouders van mijn schoonzussen zijn 60 jaar getrouwd dus een hele dag feest met familie en wij horen daar ook bij ook onze kinderen en kleinkind. Op de boot in avifauna…burgemeester. Draaiorgel ect…beetje dubbel allemaal kan niet naar paps morgen dus hij krijgt ook geen bezoek morgen ik kan er niets aan veranderen. Vreugde en verdriet worden door elkaar heen gehusselt maar ja zo is het leven en we nemen het maar zoals het komt.
Roanna treinse meis lekker ff weg.
Beps werkse jammer met dit mooie weer.
Iedereen een fijne dag. Ik meld me weer.

O ja heerlijk met roanna boven aan het lijstje…

Roanna,veel plezier met treinen…

Hier alle vrienden op vakantie vertrokken :frowning: ,C zijn waterpokken beginnen nu te drogen en dus te jeuken vanmorgen in een bad met havermout gezet en nu (nog) weinig last… Vannacht slecht geslapen…dus een rustig dagje voor ons denk…

En IKKE sta daar direct onder!!! :cheer::cheer:

Pffff

mogguh

kijk eens wie we daar hebben: het zonnetje!! jippie

@ roanna lekker aan het tienertoeren
@ viev :kus: veel plezier met de bbq voor hubs zn verjaardag
@ jac en hoe was het bij de kapper?

hiero ff een beetje door mekaar gehusselt dus heb ff niets te vertellen want zitten te veel gedachten in mn hoofd.

hier ben ik ook weer even en heb beetje bijgelezen
Viva : meis wat een nare berichten allemaal, snap ook echt niet hoe zoiets mogelijk is in een verzorgingstehuis. Heel veel sterkte:kus:
Roanna : lekker daagje treinen en het zonnetje er ook bij, fijn hoor
Trl : iedereen op vakantie en jij relaxed thuis met C en lees nog een restantje van de waterpokken
Bloem : warrig in je hoofd ? lekker daagje voor jezelf nemen dan vandaag
Beps : ook heerlijk aan het chillen
Linda : fijne tijd in Belgie
Met goedkoop bedoel ik uit eten gaan, terrasje doen enzo. Ben geen shopper dus kleding weet ik niet maar het is hier constant errug druk en veeeeeel hollanders dus het zal vast niet duur zijn :)))) 3 gangen menu en echt lekker voor 10 euro, kids 5 euro dat bedoel ik, drankjes op terras tussen de 1 en de 1.20, sangria 4,75. Weet niet of het door de crises is daar merken we eigenlijk niets van en zeker in Barcelona niet. Laatste vakantie van mij hier was 2007 met mijn moeder, heb toen niet zo op de prijzen gelet
Fijne zondag voor iedereen :dag:

@bloem: allereerst :kus:
Kapper ging het wel goed, ben nu rood en het is wat korter…
@roanna: lekker aan het treinen
@Viva: straks lekker BBQen
@roanna en Viva: Staan boven aan de lijst op de voet gevolgd door Beps en Jac hahaha.

Hier lekker rustig aan gedaan weer. Met het zonnetje moet je niet veel doen alleen maar GENIETEN!

Eigenlijk door Jac en Beps… Jac vliegt 's morgens vroeg al, en Beps vermoedelijk pas in de middag hahahaha

Goedenavond.

Wij zijn alweer een poosje thuis van een heerlijk dagje relax treinen en shoppen en slenteren. Heerlijk zonnetje erbij, dus wat willen we meer.
Heerlijk heen en terug 1e klas gezeten, dus lekker rustig. Hihihi. Niets geen vertragingen of storingen, dus de NS krijgt vandaag van mij een 10.

@Raak: Nou, ik was er 2 jaar geleden nog, maar ik kan me niet goed herinneren dat het zo goedkoop was, want dit is natuurlijk spotgoedkoop. Zou het aan de streek liggen, alhoewel wij niet veul verder zaten. Miss toch door de crisis, om weer wat toeristen te trekken. Geen idee eigenlijk. Moet er wel bij zeggen, dat ik van het uit eten ook niet goed weet, want wij zitten/zaten daar altijd in een hotel, maar ik dacht toch dat een terrasje pakken wel wat duurder was toen. Maargoed, jullie hebben het naar het zin en dan ook nog lekker goedkoop, dus… wat wil men nog meer he!! Heerlijk hoor en geniet er nog ff van. Ik zou er zo weer heen willen gaan als ik jou zo hoor… :vak02:

@Viva: Ja, rot is dat dan he! Feest met toch een zwart randje zeg maar. Zit je dan toch niet lekker. Maargoed, wat je ook zegt, je kan er momenteel ook niet veel aan veranderen. Toch veel plezier morgen met de hele familie. Even een verzetje. Moet kunnen. :kus:

@Beps: Oh echt? lol2 Waar ga je heen dan? Als wij weg zijn, schiet het voor jou en Jac ook al op.

@Jac: Weer een bietje uitgerookt? Ja, van mooi weer MOET je zelfs… genieten. Weer een beetje uitgerust nu?

@Bloem: Ik las op FB dat het nog niet helemaal goed gegaan was. Nou meid, stap voor stap dan ook weer he. Zowel geestelijk als lichamelijk. Niet teveel tegelijk willen. Hihi. Hoor mij!!!

@TRL: Oh, dat zal stil zijn zo zonder vrienden en dan ook nog een met jeuk thuis. Hopenlijk gaat het al wat beter nu.

Oh ja meiden, ook nog een leuk winkeltje in R’dam ontdekt. ( niet groot ) Kun je voor een habbekrats leuke dingen kopen. Alles voor de vrouw zeg maar. ( schoenen, laarsjes, gympen, badkleding, lingerie, leuke kleding, veel bling, bling enzo.) Leuk, leuk, leuk. Ze zijn nu ook online te koop, maar de site vind ik wat traag. Ze zitten ook in Arnhem, dus daar nog maar eens kijken.
Miss Coquines heet de winkel.

Fijne avond all. :dag:

Roanna,leuk dag gehad dus,zonder vertragingen… Bij mij is die site niet traag.

:turkey:Roanna: 28 Augustus t/m 7 September Tosmur Grand Uysal ( via Gazipasa):turkey:
:turkey:Viva: 28 augustus t/m 14 september Tosmur Grand Uysal (via Gazipasa):turkey:

Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 september t/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney

En de verjaardagen nog …

01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos*

mogguh

:dag:

Raak,mijn collega zei net ook al dat spanje goedkoop was,hij at idd ook voor 10 euro …

ik ook wakker. Rubbie kort nachtje gehad dus die is er ook.
Zo weer werken, dus…

Aan de slag hier…

Goedemorgen.

@TRL: Dat ik de site traag vond, komt mede ook omdat ik nog altijd op mijn oude compie zit met windows xp, maar verder doet ie het nog goed en als ik wat moet belangrijks moet doen, doe ik dat op de laptop, die wel recent is. Snappie? :wink:

Nou, dan zal ik toch maar eens weer overwegen om volgend jaar naar Spanje te gaan, als het werkelijk zo goedkoop is, al zijn de reizen er naar toe wel 2x zo duur als naar Turkije en dat houd me dan ook tegen. Maarja, misschien zelf weer eens een reisje in elkaar flansen i.p.v. een pakketreis.

Mijn familie is gister terug gekomen van Spanje (camping), maarja… die zaten overal zover vandaan, dus die zullen denk ik niet veel buiten zijn gaan eten, maar de verhalen moet ik nog horen. Heb ze nog niet echt gesproken.

Nou, voor de werkenden… werkse weer. Viva… probeer er toch van te genieten en verder iedereen… fijne dag all. :dag:

Roanna,ik heb ook gewoon xp op me lappie :wink:
Volgend jaar hoeft Spanje niet meer goedkoop te zijn misschien krabbelen ze wel weer op ;). Ik zit te denken om volgend jaar misschien toch wel met de vrienden mee te gaan,ook leuk voor C misschien,maar krijg nog steeds de rillingen als ik aan kamperen denk hahah ,maar wie weet dan in het voor en of naseizoen turkije en in de grote vakantie met hun mee… Maar ja dat is nog ver weg …

mogge all, hoop dat jullie ook een :zon02: week hebben :dag:

Daar lijkt het wel op Raki!!!

hier hebben wij gisteren supergrote bosbrand gehad en er zijn zelfs 3 doden en een aantal zwaargewonden gevallen :frowning: De grens is tot een uurtje geleden zelfs als die tijd dicht geweest. Nu is er gelukkig niets meer van te merken

@Raak: Klopt. Hier hebben ze ook beelden laten zien en dat de grens zelfs een tijdje afgesloten was. Het is verschrikkelijk, zo ook op de ander Spaanse eilanden en Algarve. Ik denk dat onze familie net op tijd terug is gekomen en er nog door mochten.

@TRL: Tja… daar zit dan niet veel anders op he. Maarja… je hebt toch ook leuke campings, waar al zo’n huisje of mobilhome staat en waar je dan toch je eigen voorzieningen hebt. En anders… misschien vind je het kamperen best wel leuk als je met zo’n groep bent en wat je zegt, toch ook leuk voor C.

Zo, heb net even mijn haartjes in de verf gehad en net al geshowerd. Kan het er weer even tegen tot dat we weggaan. Dan nog een keer.