Roanna,als ik dan met hun meega,zal ik in een tent moeten denk ,aangezien hun eigen tenten hebben en als ik dan alleen met C een mobilehome zou moeten huren ben ik ook rond de 800 tot 1000 kwijt in de bouwvak. Maar ja we zien het tegen die tijd wel …
Of dan toch maar ‘door de bittere pil heen’ tentje kopen en mee kramperen…
Als het mooi weer is(zoals Frankrijk of Spanje) dan deed ik het wel trouwens! Toen wij dat weekend weg geweest zijn, zei zelf Rubbie(mr NEVER CAMPING himself) dat dit best aangenaam was. Zo wilde hij wel kramperen…
HIer de haartjes vrijdag. Zuslief komt de honden brengen, de meiden halen(komen donderdag een dagje meidendingen doen, hapje eten, slapen) en haartjes in model/kleur. Volgende week gaan zij met J&H op vakantie(ADR) dus… En dan kan mooi, net voor mijn vakantie nog ff een ‘goedkoop kleurtje’ erin en na de vakantie alles ‘weer in t net’ (vind het met de zon/het zeewater/zwembad altijd zo een zonde van mn haar…;)!)
Wat staat dat toch leuk he zo bovenaan staan! :cheer:
@Beps: Suiker gelukkig goed en nu de rest nog. Hopenlijk valt het allemaal mee, maarja… als je je toch ergens niet goed voelt, is het toch wel beter dat ze het dan wel vinden, want dan kan er iets aan/mee gedaan worden. Sterkte ermee.
@TRL: Nouja… dan toch tegen die tijd maar mee de tent in. Gezellig. Hoor wie het zegt, maarja… wie weet ga je het toch nog wel leuk vinden. Het duurt nog even dus. Eerst nog proberen voor een schappelijk prijsje in een hotel in je geliefde Turkije, zolang dat nog kan.
@Mexx: Ook weer terug. Was het te doen met de bus?
Verder ook even niet veel te melden. Viva zal wel weer aan de oppas zijn :wub:. Raak geniet nog van het zonnetje, die wij nu ook volop hebben. MK, weet ik eigenlijk niet wat ze nu aan het doen is. Wel al vakantie dacht ik? Jac, denk ik weer werken, maar heeft een mooi vooruitzicht. (ADR) Linda zit al bij de zuiderburen. :dag:
Fijne dag weer en geniet van het :zon02:netje. Doe ik ook. :cheer:
Hallo meiden gisteren een mooie dag gehad vermoeid
Maar voldaan, hubs nog in het zonnetje gezet, vriendin naar paps geweest, maar verder niets vernomen, hoe en wat er in gang is gezet. Vanmiddag maar eens even vragen in het ziekenhuis. Vandaag niets aan de oppas schoondochter heeft 3 weken vakantie. Dus knuffel is lekker bij mama. Vrijdag komt ze logeren en zondag heeft ze hier ook geslapen. Iedereen lekker genieten van het lekkere weer.
Beps goede uitslag gehad.gelukkig
Ik ff aan het opruimen, en genieten van het zonnetje.
@Viva: Zo is dat. Vorige week nog foto’s van je verregende tuin en kijk nu. :zon02: Genieten meid.
@TRL: Dat (vakantie) is ook een oplossing.
Eh… wel jammer weer van je centjes, maar daar zijn die buffers vaak ook wel voor, want het zijn toch altijd onverwachte uitgaven, maar wel zonde. Maargoed, dan kun je er hopenlijk weer een jaar mee vooruit. Liever langer natuurlijk. Hihihi.
Ik ga zo ook weer naar buiten. Laptopje op tafel, want moet/ga even voor de zoon naar een goedkopere autoverzekering uitzien. Kan jij goed zegt hij. (Uitzoeken) lol2
Nou meiden… ik ben weer terug uit Praag… Mooie stad, veel te zien… Maar wat een pleuriseind met de bus! Heen ruim 18 uur onderweg geweest en terug rond de 16uur, dus ben gesloopt! Ik doe het dan ook nooit meer!! En als ik heel eerlijk ben, Praag is niet mijn stad… Vind bijvoorbeeld Rome en Istanbul veeeeeeel mooier!!
Maar goed, we hebben het weer gehad!! Nu aftellen tot Turkije!!
Hebben jullie trouwens de arm van M. gezien?? Ik was echt in shock!
@Beps: Oh, gelukkig dat de uitslagen goed waren. Dan moet je het er maar houden op van zo nu en dan even niet lekker in je vel zitten.
Werkze en sterkte met de HP. Niet fijn. Doe J & H weer even de groetjes van ons en wens ze alvast een fijne vakantie. Nee, ben helemaal niet jaloers… dat hullie weer naar ADR gaan. lol2
@Mexx: Geen aanrader dus? Parijs en Berlijn zijn denk ik nog net te doen met een bus of trein, maar dit was toch te ver dus? Maarja…toch weer een ervaring rijker en je kunt het weer doorgeven aan je eventuele klanten voor zo’n reis.
Zo, dadelijk weer lekker buiten eten. Wat heb ik dat gemist.
@Mexx: Oh ja… ik had het ook gezien die tatoo, maar wist niet bij of van wie die was. Nou, dan moet hij toch heel veel van je houden :wub: om zoiets te doen. Geeft wel een fijn gevoel toch?