Turkish Tea Time deel 5

Haha… MEXX!!! jij die juist zulke mooie tatoos hebt… dan is dit toch niet ‘te ver’… Prachtig liefdes gebaar(Ik had m GEKILD!!! hahahaha)

@viva: leuke dag gehad voor hubs zijn verjaardag! Ben benieuwd hoe het met je paps is…
@roanna: ik was uitgerust totdat ik een maandag op het werk kwam en dubbele diensten kon draaien…Maar jij lekker buiten gegeten gisteren… ik eten overgeslagen haha 1 keer kan dat wel
@beps: aan het werk, straks lekker meiden dingen doen en J&H op bezoek en straks zijn ze lekker in ADR. Met dochter/zuslief, wordt er een oogje in het zeil gehouden hahaha
@raak: bosbranden meegemaakt, spannend hoor.

Nou ik straks verjaardag dus tot morgen als het lukt anders donderdag.
Morgen werken, dry neelding en dan trainen met de hond… lekker weertje hahaha

Nee schat… Praag is te ver :wink: Hihi ik vind die tattoo keischattig! :wub:

@mexx
Hij geeft dus heeeeel veeeeel om je!

@roanna
Heerlijk buiten gegeten, wij gisteren buiten gegeten.

@beps
Pa en ma op bezoek, gezellig en wat een heerlijk vooruitzicht voor ze.

@viva
Leuke dag gehad gisteren, even de zorgen opzij.

Wij morgen een dagje naar Texel even een dagje eropuit met dit mooie weer.

Hey meiden, daar is ze weer,ff via de klepdoos,dat gevinger op de telefoon is voor dit verhaal ff niks.

Vanmorgen het zh gebeld, antibiotica is aangeslagen dus gaan ze oraal daar mee door. Transferpunt ingeschakeld, ik het transferpunt gebeld, ja die hadden hem dus net doorgespeeld gekregen, een heel verhaal van mijn kant, en alle begrip aan de andere kant.
Altzheimer ect…hij kan dus niet naar een willekeurig verpleeghuis oke begrijp ik, is er dan wat dicht bij mij nou nee dus. Wel een plekje mooi daar niet van maar op scheveningen nou ja natuurlijk nog verder weg als het verzorgingtehuis, ik vertellen dat paps al indicatie 7 binnen heeft, transferpunt over de zeik, verzorgingstehuis had dus allang stappen moeten ondernemen om een transfer mogelijk te maken, maar ja het ziekenhuis heeft voorrang dat dan wel weer. Om een heel lang verhaal kort te maken, paps wordt morgen overgebracht naar het verpleeghuis in scheveningen op een gesloten afdeling, ik werd vanmiddag gebeld toen ik bij hem op visite was, hij was alweer aardig de(oude) niks was goed en lekker of alles kan*eren.
Een verpleegster had hem op de gang gezet in een rolstoel daar wilde hij dus uitstappen maar ja dat kan hij dus niet, boos op de zuster, mopperen hij vond het allemaal maar een klotenzooi letterlijk door hem zo gezegd, ik kom aanlopen zie hem zitten met de verpleegster en ga er naast staan, ach zegt ze kijk eens meneer er is bezoek voor u, hij kijkt me aan zegt met een stalen gezicht … die mag ik niet… pfffff hij is fijn, 3 lagen zweet op mijn gezicht,snikheet in dat ziekenhuis, heen en weer gereden naar het verzorgingshuis om spullen te halen voor morgen, en omdat hij dus vertrekt, een nette broek, overhemd ect. want hij had alleen maar pyama’s en ondergoed in het ziekenhuis. Moest even slikken maar ja we gaan gewoon verder.
Hij komt dus op de gesloten afdeling en we moeten het even een week aankijken en dan zijn kamer leeghalen in het verzorgingshuis…tja ik had een paar dagen vrij toch…meiden het is mijn vader, en ik zal en moet hem verzorgen maar ik ben het zoooooooo zat. Of ben ik nu heel hard. pffffff

Viva,pffff heftig zeg allemaal en wat heb jij veel te slikken… Kan wel begrijpen dat je het zat bent hoor…Maar zoals je zegt het is je vader dus voel je ook wel de drang om hem te verzorgen… heel veel sterkte :kus::kus::kus:

Mijn paps nog eens nagevraagd wat er precies mis is met mijn auto,schijnt dus aardig wat te zijn,een of andere remleiding schijnt aan de verkeerde kant zitten waardoor die dus bijna op knappen staat,ik heb dus levensgevaarlijk gereden. Heel vreemd dat hij vorig jaar wel goedgekeurd is door de garage waar ik hem gekocht heb.Dus heeft me paps alle punten op laten schrijven en gaat van de week even verhaal halen bij de garage waar ik de auto heb gekocht .

@Viva: Inderdaad, wat een verhaal weer. Nou, ik kan het ook best begrijpen van je dat je het een keer zat bent, want dit gaat al wel een tijdje zo. Als je net denkt dat alles rustig is en jij al je best hebt gedaan om hem zover te krijgen dat hij goed opgevangen werd, komt er iedere keer wat bij. Natuurlijk speelt zijn leeftijd en ook zijn ziekte nu mee, maar het houd het een keer op, hoop je.

Maarja… je hoeft heus niet hard te zijn, als je even tegen ons je verhaal doet en zegt hoe je er momenteel over denkt, maar ook ik denk dan… tja, voor hoelang heb je hem nog en straks heb je misschien toch spijt over dit en dat. Moeilijk, heel moeilijk lijkt me dat en jij bent ook nog z’n enigst kind, ondanks dat hij jou niet “mag”. Dat neem je toch hoop ik wel met een korreltje zout. Op jou manier wil je toch alles nog voor hem doen, maar het houd een keer op. Nu is het verplegend personeel weer aan zet en hopenlijk gaat het een keer goed, al lijkt me dat van die gesloten opname erg. Kan er zelf niet goed over oordelen, want heb dit gelukkig nog nooit echt van dichtbij meegemaakt, maar ik kan me er wel wat bij voorstellen.

Meid, heel veel sterkte en wijsheid gewenst en gooi het gerust hier neer. Wat een toestanden weer en jij zit er weer mee en daar gaan je vrije dagen. Nou, hou je haaks.

@TRL: Ben je ook weer lekker mee dan. Goed dat jullie er op tijd achter zijn gekomen. Je moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren. Goed dat je vader nu even met je mee gaat naar die garage. Succes.

@MK: Heel veel plezier morgen op Texel. Kan je nu goed wezen met dit weer lijkt me. Onze zoon was er 2 weken geleden met z’n vriendin en de kinderen ( van haar ) en ze hebben er zo naar hun zin gehad. Zij zaten op zo’n park de Krim geheten, maar jullie gaan zo voor een dagje had ik begrepen. Geniet ervan. :dag:

@viva
Wat een ellende allemaal, maar gelukkig nu toch een plekje gekregen. Blijft hij daar of zoeken ze nog iets dichterbij. Tuurlijk mag je hier je hart luchten, het valt ook niet mee allemaal. Je doet alles voor hem en krijgt zo goed als niets terug. Er is altijd wat, ik zou dat ook zat zijn!

Viva: jeetje vrouwtje wat krijg je een hoop voor je kiezen… Gesloten opname is niet niks, maar ze weten daar wel hoe ze ermee om moeten gaan! Ook zal jij wel een stukje rust over je heen krijgen!!

Ik begrijp helaas heel goed wat je bedoeld… Heb met mijn moeder en oma vrijwel hetzelfde gehad… Mijn moeder was het ook zo zat… En kan me dat heel goed voorstellen! Anyway sterkte!! Tis en blijft wel je vader! :kus:

Trl: nou daar ben je lekker mee dan!!

Wij vanavond onverwachts sush gaan eten, mams was 12,5jaar bij het bedrijf en daarom wilde paps sushi gaan eten… Dus nu weer vreselijk vol! En dan moet ik donderdag weer…pff hihi

@trl
Dat is schrikken van je auto, ben benieuwd wat er uit het gesprek komt.

@mexx
Dat vind je vast geen straf.

Roanna,ik ga niet meer naar die garage hoor,me vader neemt de punten mee en dan zullen we het wel horen… de man die mijn auto keurt belde net nog of me vader even wilde komen kijken wat er allemaal mis is ( me vader heeft er gelukkig ook wel een beetje verstand van) dus zal het morgen wel horen als hij morgen naar die garage gaat.

thanx meiden het komt ook wel goed, hoop ik

Even stoom afblazen, kun je maar beter weer kwijt zijn. Kun je er morgen weer wat beter tegen hopelijk :kus:

Klaar wakker…kan voor de verandering weer eens niet slapen. Slaappil ingenomen ruim eens uur geleden maar helaas gaat niet lukken.

mogguh ladies

druk op het werk, daarna meteen doorgegaan naar zeeland voor een date. lekker aan het water gezeten in het zonnetje. leuke date alleen totaal geen klik. echt 0.0 hahaha. zo geen klik dat het gewoon grappig was. maar laat thuis. net ff bijgelezen maar alweer laat, moet werken, dus ff een vluggertje

@ mk veel plezier op texel
@ mexx wow die tat! hahaha wel mooie letters maar een naam… oeps
@ trl ik wou al zeggen zolang heb je de auto toch niet. flink balen en zonde geld maar veilig rijden wil je toch
@ viev erg lastig. vooral die opmerkingen die er even bovenop komen maar ik hoop dat je weet dat hij het niet meent. denk wel dat je meer rust krijgt als ie eenmaal daar zit. dan kun je langs gaan op visite en niet om de hele boel te regelen. alleen voor hij er weer zit. sterkte
@ jac wel eten he? :wink:
@ beps werk ze en veel plezier met de meiden

:turkey:Roanna: 28 Augustus t/m 7 September Tosmur Grand Uysal ( via Gazipasa):turkey:
:turkey:Viva: 28 augustus t/m 14 september Tosmur Grand Uysal (via Gazipasa):turkey:

Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 september t/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney

En de verjaardagen nog …

01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos*

Goedemorgen meiden…pffff kort nachtje. Ik heb het nog drie uur zn worden. Maar kijken wat de dag brengt,
Bloem geen klik maar wel eengezellige avond nou dat is ook wat waard.
Tlr. Mooie balen zeg van je auto lekkere garage.
Nou iedereen genieten van deze warme zomerdag.
Vandaag onze trouwdag 32 jaar.

Ik ook wakker, zo KNO arts omdat we willen uitsluiten dat ik slaap apnue heb…
Dan, trainen met de hond(van middag sorry Jac)

Vanaaf misschien ff snel naar de fokkers, en dan morgen de meiden…

@Viva: Nee niet erg. Begrijpelijk. Probeer alleen te onthouden: Je vader is al jaren terug ‘overleden’ de man die nu het lichaam van je vader ‘bezet’ is niet je vader, dat is “meneer Alzheimer”… en hoe lelijker hij tegen je doet nu, hoe meer hij van je houdt…(Te erg, maar echt zo…)
Dikke dikke :kus:

1 like