Turkish Tea Time deel 5

Goedemorgen.

@Viva: Vind je het gek met zoveel aan je hoofd. Pffff… het is me allemaal nog al niet wat. Hopenlijk komt de rust voor jou weer gauw.
Maar toch even… gefeliciteerd met jullie trouwdag en op naar de volgende 32. :kus:

@Beps: Mooi gezegd, wat Viva betreft, want zo is het wel.
Maargoed, jij straks succes bij KNO en een fijne dag voor al je verdere bezigheden.

@Bloem: Maar toch wel leuk en dan helemaal in Zeeland, al zal het voor jullie niet zover weg zijn. Nouja, het was in ieder geval wel gezellig en met dit weer… kun je heel goed in Zeeland zitten, lijkt me.

Verder heb ik even niets te melden. Ik ga weer van het :zon02: genieten en zie wel wat er vandaag op ons pad komt. Eigelijk niets spannend…, maar dat geeft niet!

Fijne dag all. :dag:

1 like

Viva,ondanks alles toch gefeliciteerd met jullie trouwdag.

Bloem,jammer van de date… Is je vorige date niks geworden dan,of ben je nog een beetje zoekende?

1 like

Viev: Als iemand het vandaag verdient,…
Gefeliciteerd, ook voor H(dat hij het volhoud lol2)
speciaal voor jou, en dan 32 keer :kus:

http://static.skynetblogs.be/media/56583/dyn002_original_849_566_pjpeg_2605747_ded31ea3f97e81fac52318f2a7e2a7cc.jpg

1 like

@ viev gefeliciteerd met je trouwdag!
@beps veel plezier met de hondjes
@trl ik date me momenteel suf hoor. Heb mn meneer die ik sinds een paar mnd geregeld zie maar dat gaat nooit echt iets worden. Verder nog een ander, paar keer mee afgesproken- maar ik weet nog niet goed of dat wat voor me is. En verder dus gisteren date maar die ga ik niet weerzien of spreken. Heb nog wel een paar kanidaten :slight_smile: dus blijf gewoon rustig rondkijken.

1 like

Bloem,leuk veel succes dan maar :slight_smile:

Ik moet zo lachen om/met die Bloemmie en haar ‘meneren’ haha… Als ze er over praat (over een meneer) gaat ze glimmen… maar t wordt nooit wat…:wink:
Lekker ‘uitproberen’ askimmie… ooit komt ‘de meneer’ die het zijn moet

Ik thuis. Volgende week woensdag trainen we na Jac… ik werk dan tot 18.30 dus kan om 20.15 er zijn… goed he…

@beps. Ja ach mijn meneer. We hebben laatst gepraat er dat ene opstakel is voor hem dusdanig groot dat we gewoon niet ‘verder gaan’. Dus we blijven het gewoon leuk hebben maar meet niet. Ik zie wel hoe lang het duurt en goed blijft gaan. Zou graag wel een keer echt verliefd worden en weer iets van een relatie hebben maar t egint allemaal met een date en is ook leuk. En leer en veel van, sociaal gezien ook

Maar goed. Ik ga ff mezelf op het balkon installeren. Salade erbij. Biertje erbij. Ciao

Jammie!!!

Pfff meiden wat een dag…

Dank jullie wel voor jullie lieve woorden. Maar het blijft moeilijk.

Vanmorgen om half 11 bij het tehuis, werd netjes onthaald door een verpleeger. Gelijk een kamertje in voor een intake gesprek. Hoe paps is, hoe zijn karakter is, wat voor mankementen hij heeft ect. Paps was er nog niet. Die kwam met de rolstoelbus.
Afijn het hele gesprek afgerond voor de intake, toen de arts van het verpleeghuis het kamertje in, ik een bakkie koffie gekregen en vervolgens verder in gesprek met de arts, toen kwam paps erbij en toen zijn toekomst besproken.
Pfffff, geen toeters en bellen nee natuurlijk niet, en aan zijn status te zien een man met zoveel kwalen (slechte nieren, slechte ogen, een niet zo goed hart, broekprotese dus nieuwe bloedvaten in de benen, Alzheimer, valgevaarlijk, totaal het spoor bijster). Oke dus geen toeters en bellen meer, maar dit is een verpleeghuis dus hebben ze andere protocollen, in het verzorgingstehuis wilde paps geen medicijnen slikken, maar moest het dus wel. Al lagen ze van 8 uur in de morgen, smiddags nog op zijn tafel omdat hij ze niet innam. Oke begrepen, hij wil geen medicijnen, heeft er geen zin meer in en wil eigenlijk dood. Dus ik als wettelijke vertegenwoordiger kreeg het protocol dus voorgeschoteld, geen toeters en bellen dus ook geen medicijnen, en dan bedoel ik dus helemaal geen medicijnen, geen ascal voor de bloedvaten, omdat die gevoeliger zijn voor klonters laten allen, insuline voor de suiker wordt afgebouwd. Medicijnen voor chloresterol worden gelijk gestopt. Bij de eerst volgende longontsteking geen antibiotica. Pfffffff ik heb er toestemming voor gegeven, wat een verschrikking om daar de hele dag te moeten zitten in je rolstoel aan een tafel waar iedereen zo zit. Paps werd door de arts ondervraagt, hij wist werkelijk helemaal niets, niet wat voor een dag het was, welk jaar we leven, waarom hij daar was, waar hij vandaan kwam. Helemaal niets, paps kreeg ondertussen een boterham en het eten gaan waardeloos, bijna iedere keer verslikken, omdat dat dus ook niet lekker meer gaat, de vraag aan mij of zijn eten gemalen moest worden omdat verslikken in eten kan lijden tot longontsteking…maar ja gemalen eten is niet te (vr)eten of er voor kiezen dat hij gewoon een bal gehakt krijgt maar het risico groter is dat hij zich daar in verslikt…pfffffff weer nadenken nou als hij zich moet verslikken dan maar in een lekkere gehaktbal, ipv een gemalen prutje. En zo ging het maar door, de kamer gezien, 2 personen op een kamer gelukkig was het andere bed nog vrij dus paps kon kiezen bij het raam of bij de deur, nou dan maar bij het raam, geen stoel of dergelijke in die kamer.
Hij wordt iedere dag gedouched, als hij een dag niet geschoren wil worden prima, maar de volgende dag gebeurd dat gewoon wel punt. Geen discussie meer mogelijk voor hem. Hij zit dus in een rolstoel en als hij 2x op probeert te staan, komt daar ook weer een tafeltje voor zodat hij er gewoonweg niet uit kan…ook weer toestemming. Ik werd er lijp van echt waar, was er dus om half 11 en liep om kwart over 3 de deur uit. Zei tegen paps van ik ga er vandoor hij tegen mij ik ga met je mee…pfffffff.
Ik weg, het verzorgingstehuis gebeld, hoe en wat, heb 6 dagen de tijd om de kamer leeg te maken. Scootmobiel moet opgehaald worden is geleverd door welzorg, ik welzorg gebeld, moet ik de gemeente bellen die gaan daar over, ik de gemeente gebeld, ja ze zouden een mail sturen omdat dat ding snel opgehaald moet worden. Of ik maar even ook een brief wil schrijven.
Vanmiddag damber en vriend op visite toen ik net thuis was, met een bos bloemen voor onze trouwdag…Ze zouden geen BBq maar omdat die kamer zo snel leeg moet, plannen omgegooid.
Hubs was onderweg maar bleef nogal lang weg, ik op hete kolen, had om 7 uur afgesproken bij het verzorgingstehuis, om de kasten ect maar alvast leeg te halen. Hubs na 3 kwartier thuis, grote bos bloemen bij zich, maar ik al in de startblokken om te vertrekken was ondertussen kwart over 6, Zoon gebeld die kwam ook helpen, Afijn de hele avond met zijn 4en aan het hozen geweest in de kamer, 2 auto’s afgeladen met zakken met spullen die weg moeten, bij ons kan ik die dus storten in de metro ondergronds. 1 auto met kleding en spullen die naar paps toe moeten.
De kamer staat nu bom vol met kleding en zakken die ik morgen naar het verpleeghuis moet brengen om te laten labelen.
Ook nog de gemeente gebeld voor grof vuil van zijn meubels ect, die komen dus niet, als ik als particulier bel halen ze alles gratis weg, maar omdat het verzorgingstehuis een bedrijf is komen ze daar dus niet, dan moet het huis bellen en dan komen ze wel maar krijg ik een rekening gepresenteerd, dus de kringloop maar gebeld en die komen morgen, ik hoop maar dat ze alles meennemen.
Dus al met al een leuke trouwdag NOT!!!
Morgen weer ritten en racen om eerst naar het verpleeghuis te gaan, dan als de donder door naar het verzorgingstehuis om die mensen op te wachten van de kringloop.

HIj is fijn, ik heb vakantie…pffffffffffffffff

weer ego. sorry

Viva,jeetje weet niet zo goed wat ik moet zeggen…ik heb echt zo met jullie te doen!!! :kus: inderdaad grofvuil komt niet omdat het een instelling is… Belachelijk! Ik wens jullie sterkte de komende tijd en wat een moeilijke beslissingen heb je moeten nemen… :frowning: :kus:

goedemorgen

@ viev :kus:

:turkey:Roanna: 28 Augustus t/m 7 September Tosmur Grand Uysal ( via Gazipasa):turkey:
:turkey:Viva: 28 augustus t/m 14 september Tosmur Grand Uysal (via Gazipasa):turkey:

Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 september t/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney

En de verjaardagen nog …

01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos*

Toen mijn schoonmoeder overleed belden we het grofvuil, kreeg ik te horen: waar mogen we de rekening heen sturen?
Ehhhh das toch gratis?? Nee alleen voor inwoners en die leeft niet meer…betalen…

Gevoelens tellen niet meer mee… Sterkte wijfie…

Ik vandaag nichtendag. Dus tot morgen of zo :slight_smile:

Viva,:kus::kus::kus: je zou ze toch allemaal zeg,ook dit is Nederland… Maar begrijp dat verzorgingstehuis niet echt veel gedaan heeft.Sterkte :kus:

Bloem, wie weet zit de ‘meneer’ op het witte paard er tussen.:wink:

Goedemorgen meiden. Een nieuwe dag. En alweer in de startblokken.
Thanx meisjes voor alle lieve woorden.
Het zal wel wennen. Heeft gewoon tijd nodig.

Goedemorgen.

@Viva: Pffff… wat een verhaal weer en ja… dat is dus ons land. Zo mag je het dus zelf allemaal regelen. En met de beslissingen die je hebt moeten nemen, meid… gezien zijn toestand, zou ik precies hetzelfde hebben gedaan.

Kijk, iedereen is natuurlijk aan vakantie toe, maar jij straks echt wel. Wat een werk moet jij nu verzetten om alles op de rails te krijgen. En nu was jij toevallig vrij, dus je moet er toch niet aan denken, dat je gewoon moest werken en dan dit er nog bij moest doen. Gek zou je er van worden. Waarschijnlijk moest het zo zijn. Nou meid, heel veel sterkte en ik hoop dat alles zo snel mogelijk geregeld wordt, van wat nu nog moet gebeuren. :kus:

Verder even weinig toe te voegen. Ik vind het best vervelend om nu te zeggen, ik ga weer genieten van het zonnetje, terwijl je weet dat je kennis het zo moeilijk heeft.

Nouja, toch nog wel even een berichtje… eergisteren eindelijk de juiste belasting papieren binnengekregen. Alles klopt nu weer. Wel een opluchting hoor. Maar hoe toch als je er zelf niet achteraan zit? K*T belastingdienst!

Iedereen een fijne dag al dan niet op het werk en Viva… ik zeg het maar even weer… hou je haaks meid.

Nee hoor Roanna; Jij mag gewoon genieten. Dit keer is het Viva, jij hebt jouw deel ook gehad tenslotte!!!

Ik deels de klussen klaar, alleen nog de stofzwieper door het huis, bedden verschoond, en pffff ik mag zo nog onder de douche

En op naar de douche!!

Ohhh nog even en ik ga de ‘aftellen’ in mn handtekening zetten… normaal doe ik dat als het minder dan 50 dgn is…(heb het wel va 100 dgn gedaan…) Maar nu wil ik de laatste maand aftellen. Volgende week zaterdag/zondag… dan gaat de laatste maand in…Ben er ZOOOOO aan toe…
Zijn van alles aan t plannen, museum, Hierapolis(zonder Pamukale) en ehhh nou ehhhh ja Sirince haha… ohhhhhhhh Bloemmie, is het al een jaar geleden???

Beps: haha gelijk heb je!! Wij ook al plannen… Mijn ouders gaan uiteraard naar Soke, en M. wil ze meenemen naar Sirince en een boottocht maken enzo… :slight_smile: Heb er zin in!

1 like

Die weg omhoog naar Sirince vind ik ZOO gaaf…slinger slinger slinger haha…
Zalig!!!