Wauw!!! Zojuist kaarten via Vakantieveilingen "gewonnen’’ voor de wedstrijd Nederland-Turkije :cheer:
Mexx,mazzelaar ![]()
Mijn collega had vorige week dr fisch arrangement gewonnen via vakantieveilingen en ik mag mee
dus dinsdag ga ik naar dr fisch hahah
Super leuk!!! Zitten in vak 405! Dus lekker in het midden!
Brrrr dr fish!! :cheer:
Mexx,hoeveen heb je ervoor geboden,ga ik ook eens kijken ![]()
39 euro voor 2 kaarten
Dat is nog te doen,zie ze nu steeds weg gaan voor 50.Is naast het persvak volgens mij
Ik zag het inderdaad dat het nu rond de 50 euro ligt… eerder vandaag ook al… maar ze gaan er elke 2 minuten uit… Dus gewoon blijven proberen ![]()
@viva: wat een verhaal zeg. Soms heb je het gevoel dat je een nummer bent of niet?
Heftig allemaal hoor! En dan alle instanties… te erg gewoon.
Wens je veel kracht en sterkte toe!!!
En ik ben een dagje te laat maar gefeliciteerd met jullie 32 jarige huwelijk!!!
@beps: heeft lekker nichten dag ![]()
En ik zie je volgende week bij de training, hoewel ik het net gehad heb hahaha
Show van 29 juli is helaas geannuleerd. Volgende show moet hij al in de jeugdklasse.
@roanna: hoe is het met je schouder?
@bloem: op naar de volgende date. Hopelijk dan wel een klik!
Zo en dan nu een avondje rust… ![]()
pppff gekken werk, net pas thuis. wat een achterlijke dag. laat thuis, hoofdpijn en nu nergens geen zin meer in en dat terwijl het zulk mooi weer is. ugh
maar goed
@ beps ja tis een jaartje terug… al… pas… heb het idee dat het een eeuwigheid terug alweer is dat ik op vakantie ging, terwijl aan de andere kant de tijd zo snel gaat dat het pas een jaar geleden is.
hallo all vanuit een avondzonnetje in l’estartit. Hier alles prima en zalig naar ons zin
Viva : meissie : weet zo goed hoe jij je voelt, heb net voor mijn vakantie als oudste ook weer allerlei van zulke vragen moeten beantwoorden en formulieren tekenen, zoooo ontzettend moeilijk. Grote voordeel bij ons is dat mijn moeder echt altijd superblij en vrolijk wordt als ze een van ons ziet of hoort. Mijn moeder zit ook al weer een aantal jaar in zo’n gesloten afdeling maar heeft wel haar eigen soort appartement met woon- en slaapkamer, keuken en douche.
Heeeeel veel sterkte voor jullie xxxxxx
Roanna : jij alles geregeld met de belasting en nu aan het genieten in de :zon02:
Beps : bijna een paar daagjes vrij maar wel al heel volgepland
Jac : naar de hondentraining maar beetje moe want opeens waren er dubbele diensten
MK : bijna 2 weekjes vakantie, hoop dat jullie mooi weer hebben
Mexx : Praag is wel een mooie stad maar een busreis daar naartoe kan ik me voorstellen dat dat geen pretje is. Ben van de week in Barcelona geweest en dat vind ik een veeeeeeel mooiere en gezelligere stad. Zit hier in Catalunya en 1 kleinzoon loopt de hele tijd in barca outfir, andere zoon in real madrid met RONALDO achterop en die wordt vies aangekeken hier hahaha
Trl : dat is balen van je auto zeg, hoop dat je vader nog iets kan regelen voor je
Bloem : jij nog druk aan het daten maar de ware zat er helaas nog niet tussen
@Viva
Je had je vakantie vast iets anders voor ogen…
Wat een gedoe allemaal, nu al beslissingen nemen en allemaal even moeilijk. Niets gaat lekker vlot en alles conform bureaucratische regeltjes. En als hij dan nog blij zou zijn als hij je ziet. Erg zwaar voor je. Ik heb met je te doen :kus:
@bloem
Wat een lange dag en dat is de komende 2 weken ook nog zo?!? Leuk vooruitzicht…
@Beps
Met de nichtjes aan de wijn. Waar is de tijd van de barbies gebleven ![]()
@raak
Lekker aan het genieten in Spanje, daar nog iets van de bosbranden gemerkt?
@trl
Hoe is het gesprek bij de garage gegaan?
@roanna
Toch alles weer goed gekomen met de belastingdienst.
Raak: zeg maar tegen je kleinzoon dat ik hem een held vind!!! Met een ronaldo shirt door barca… Poeh… Moet je wel lef voor hebben haha!
zucht ja, vandaag was wel echt heel erg hoor, dat gaan we niet elke dag zo doen, maar het was even nodig. nu gauw naar bed, nog 1 dagje en dan weekend… en zaterdag weer een date
heb daar wel zin in want deze gast is volgens mij echt heel leuk, maar goed, dat is altijd maar weer afwachten hoe iemand in het echt is. anyways, nu eerst maar slapen en morgen zien door te komen
@ mk jullie nu ook lekker vrij? lekker genieten van het weer?
@ cyn leuke foto’s van praag.
truste all
@bloem
Ik moet alleen vandaag nog een dagje werken en dan 2 weken vrij. Jij sterkte met de lange drukke dagen, maar eerst morgen een leuke ‘meneer’
Roanna: 28 Augustus t/m 7 September Tosmur Grand Uysal ( via Gazipasa)![]()
Viva: 28 augustus t/m 14 september Tosmur Grand Uysal (via Gazipasa)![]()
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 september t/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney
En de verjaardagen nog …
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos*
mogguh ladies
ff warm en benauwd hier. ok daar gaat ie, heb een jurkje aan… maat M. belachelijk, maar het past. wou dat ik een lange spiegel had zodat ik goed kon zien hoe t staat… maar ok, toch maar aandoen.
Bloem : weg met een jurkje maat M aan, goed hoor, weet zeker dat het leuk staat hoor ! Succes met je date
MK : van de bosbranden alleen de zwarte wolken een hele dag gezien en de hele omgeving stonk naar brand ![]()
Mexx : ja hij vindt zichzelf ook stoer hoor, heeft hem al weer aan, we gaan zo naar een waterpark in Lloret de mar
Fijne vrijdag all :dag:
Goedemorgen.
@Raak: Het maakt mij echt een beetje weemoedig als je zo over Spanje verteld, want heb daar zoveel mooie, maar vooral leuke herinneringen aan. Onze zoon toen net zou oud als jullie kleinezoon, die ook met 35 graden met zo’n teneu ( Barca) aanliep en de wollen sokken hoog opgetrokken. lol2 En ook nu weer naar dat waterpark. Zo vaak ook geweest, ook in Lloret. Nou lieve mensen… als het kan, geniet er nog van. Wanneer gaan jullie weer naar huis dan? Ik meende dat je toen zei dat je 2 weken ging. Anyway…vermaak je nog en we zien het wel wanneer je er weer bent.
@MK: Nog even doorbijten vandaag en dan ook vakantie. :cheer:
Ja, gelukkig wel zeg dat van die belasting. Je weet al zeker dat het niet kan kloppen, maar ik wil het toch op schrift hebben en dat is er nu, alleen… je moest er wel weer zelf achteraan. :mad:
Fijne vakantie in ieder geval gewenst en jullie gaan vast nog wel leuke dingen doen. Hopenlijk blijft het weer ook nog een beetje leuk.
@Jac: Met mijn schouder gaat het gelukkig al stukken beter, al ben ik er nog steeds niet helemaal. Het naar achter krijgen is nog pijnlijk, maar daar zijn we nu mee aan het werk, zeg maar. Gelukkig zo met met de dagelijkse bezigheden geen pijnen meer, dan soms alleen nog bij de oefeningen. Komt goed. Thanks for asking.
@Beps: En? Wat is er bij jou bij de KNO uitgekomen?
@Bloem: Poe hee… je krijgt momenteel ook niet voor niks daar op je werk. Je zal wel blij zijn als ze er allemaal weer zijn. Succes dit weekend weer met je date.
@Mexx: Zo, jij even geluk dat je kaarten “gewonnen” had bij VV. Bets een keer leuk om zoiets mee te maken toch!!
@TRL: Ja, vroeg ik me ook al af. Hoe is het afgelopen met je auto of moet dan nog?
@Viva: Ik had al wel het een en ander meegekregen gisteravond op FB, maar ook nu weer… :kus:
Ik sluit meestal rond een uur of 11 alles af, dus krijg ook niet alles mee. Ook hier niet!
Nou dames… als het kan, geniet nog van deze dag, want het kon wel weer eens de laatste warme en zonnige zijn. :dag: