Bloem,weer een date,spannend en leuk …En wie weet is dit de ware…
Roanna en Mk,auto is na alle reparaties goedgekeurd,alles wat vervangen is ligt in me kattebak,me pa wil nog wel naar de garage gaan waar ik hem vorig jaar gekocht heb,het is onbegrijpelijk dat die daar vorig jaar wel goedgekeurd is… Weet niet wanneer me pa gaat.
@beps : druk met de honden… en mag een dagje logeren in het slaaphuis
@ bloem: WOW maatje M!!! Super hoor @roanna : beetje bij beetje gaat het beter met je schouder… @viva : kussssssssssssssss
Zo 4 weken terug examen gedaan en jaaaaaaaaaa ik ben geslaagd, pak van mijn hart hoor.
En heb mezelf maar een aaipadje cadeau gedaan:-)
Hier ook weer wakker… zo de boodschapjes, en dan ff het dorp in wat dingen bestellen…
Vanmiddag werken en dan morgen overdag.
We gaan t allemaal wel weer zien. Hier druk, 6 honden. 2 liggen elkaar niet zo, en het eerste ‘schijngevecht’ al gehad(veel gegrom en gebijt maar geen gaatjes en bloed… ) Dat wordt dan toch ‘verdelen die hap’ haha…(Lang leve de bench!!!)
@Jac: Van harte gefeliciteerd met het behaald resultaat en natuurlijk verdiend dat een cadeautje, al geef je het jezelf. :cheer:Leuk hoor!
@Beps: Een creche dus momenteel bij jou. Daar heb je zeker je handen vol aan en je zal wel oren en ogen van achter moeten hebben, maarja… als je elkaar zo wederzijds ermee kunt helpen, een goede oplossing toch!
@TRL: Oh, gelukkig. Je auto weer in orde en veilig, al kostte het een paar centen. Maarja, veiligheid voor alles he en als je het ook allemaal van tevoren had geweten… Maargoed, nu alles weer in orde.
Even nog een HH mededeling mijnerzijds. Kregen gister het teveel betaalde zorgtoeslag eindelijk terug :cheer: en kreeg van de week ook die bon van €50 die ik, en een paar van jullie dacht ik ook, van Coridon, voor het invullen van die enquete laatst. Weer een startbedrag dus. Hihihi.
Zo, hier nu even afkoeling, want het heeft vannacht/vanmorgenvroeg wel behoorlijk geregend ( dacht ik ), maar geen onweer.
Morgen weer eens met de familie naar de ZM. Zin an. Tijdje niet meer geweest.
Iedereen een fijne dag en een heel goed weekend en voor de werkenden… werkze. :dag:
Roanna,idd.Maar ja een ‘’ oudere’’ auto kost nu eenmaal geld… Ik heb die bon ook gehad,maar helaas coridon heeft geen kinderkorting als ik alleen met C zou gaan
Ik trouwens een prima humeur hahahaha… heb die bon van Corendon ook, meteen apart gezet voor volgend jaar… eerst kijken wat het bij hen kost, dan Onze Huisagente vragen en dan boeken haha…
Mn nagel vanmorgen afgebroken op het crèche-gebeuren… MAAR…
JAAAAAA IK HEB M GEKOCHT!!!
De ‘kleine’ voor de vakantie!!! Een Samsung tab2 ist geworden, 7"… echt TE erg… maar leuke korting via de airmiles(heb die dingen toch en doe er niets mee, gewoon 50 euro korting gekregen…hihihi OHHHH en dan moet ik nu naar mn werk…ben TE erg