mogguh ladies
ik echt veels te laat naar bed gegaan en slecht geslapen natuurlijk, duh, nu een beetje brakjes. ik haat dit benauwde weer maar goed, probeer er een beetje leuk uit te zien voor mn date vanmiddag… tskkk moet ook echt nog op gaan schieten ook!
@bloem: veel plezier!!!
Beps,gelukkig heb ik mijn ‘’ masker’’ kom ik ook heel ver mee…
Altijd lekker toch een luxe probleem…![]()
Bloem,veel plezier en succes :
Zou pannekoeken bakken voor C,maar toen ik ging vragen of hij wilde helpen,was meneertje in slaap gevallen en krijg hem ook niet meer wakker
… Dus zal dan morgen wel vroeg wakker zijn… kent iemand speelpark oud Valkeveen?
@trl : nee helaas kan je niet helpen ermee…
zo tis een beetje afgekoeld. wel prettig. date was leuk, gezellig, zie wel of we nog een keer een vervolgdate doen
nu studio sportzomer… kijken wat er vandaag gebeurd is…
Bloemmie leuke date gehad, TRL: Vroeger wel eens geweest, kan je er nu niet veel over vertellen…
Ik wakker, eea gedaan. Rubbie moest al vroeg weg, en met 6 honden moet ik gewoon mee op!
Nu zo werken en dan 2 dgn vrij. Komende week weer 5 dgn werken, pfff gaat vast tegen vallen. Gelukkig is het aftellen echt begonnen nu. En weet ik ook dat we nu ECHT gaan… ZOOO een zin an…
Goedemorgen.
@TRL: Ik ken het wel van naam en weet dat het een soort ouderwetse speeltuin is en ben er als kind weleens geweest… maar net als die pyramide… heullll lang geleden. Allemaal met lagere schooreisjes.
@Beps: Werkze… en waar ga je heen dan?
@Viva: Mocht je nog meelezen… :kus:
Verder even niet veel te melden… ga zo naar de ZM met de familie, dus we zijn weer op tienertoer met de oudjes. lol2
Hele fijne dag all en miss tot vanavond weer. :dag:
Oh ja… kreeg gisteravond een wapje van Linda. Ze zitten nog in Belgie en ze vroeg of ik jullie allemaal de groeten wou doen en na de vakantie probeert ze weer wat meer mee te kletsen, liet ze weten. Dus dames… bij deze… de groeten van Linda. :dag:
Roanna: 28 Augustus t/m 7 September Tosmur Grand Uysal ( via Gazipasa)![]()
Viva: 28 augustus t/m 14 september Tosmur Grand Uysal (via Gazipasa)![]()
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 september t/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney
En de verjaardagen nog …
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos*
Roanna,Beps,oke,misschien straks eens kijken daar,op internet ziet het er wel leuk uit.
Roanna,veel plezier op de zm.
Roanna: Veel plezier
TRL: Veel plezier…
Ik te werk… geen $^#& te doen ![]()
Iedereen een fijne dag! Ikga chillen bij mijn ouders!
@beps : niets te doen op het werk.
@bloem: leuke date gehad.
@trl : gaat nog verder kijken
@linda: groeten terug
@roanna: op weg naar de zm.
Morgen meiden.
Iedereen zo zijn sores. Pffff
Gisteren bij paps geweest volgens zijn zeggen zit hij daar prima.
10 minuten later vind hij het weer niks. Ziet er wel goed uit iedere dag schone kleding. Lekker fris gewassen en geschoren. Zo heb ik hem in tijden niet gezien. Toch blijft het zielig.
Maar ja ik zal er wel aan wennen.
Voor de rest netjes bij gelezen.
Vanalles voorbij zien komen. Tablet, 6 honden. Leuke date.zm.pestbui dip.
Wens iedereen een fijne dag. Morgen werken. Dinsdag huis paps leeg en sleutels inleveren. Woensdag bij nichtje op de koffie ook nog wat nieuwe kleding bij paps brengen dus weer genoeg te doen. Slapen hier nog steeds een ramp. En al 2 dagen knallende koppijn. Leve de stress… Nog 30 dagen te gaan.
En blijven TELLEN Viev!!!
Rustig aan, ik lees je verhaal en voel die ‘gevoelens’ die wij toen hadden meteen terugkomen. Toen Pa werd opgenomen(die ging va huis naar een tehuis) was het maar 3 maanden, toen was hij ‘al weg’… Ik denk aan je, laat het maar gebeuren meis… :kus:
mogguh ladies
ik ben er ook weer… allemaal een fijne zondag met wat er gewoon gaat worden of moet worden of… nou ja
allemaal een dikke :kus:
Zo thuis, gegeten, en lekker aan het nietsen…
Over 2 dgn zit de familie gewoon in ADR… GRRRR ![]()
Goedenavond.
Zo, ook weer thuis van een dagje tienertoeren. Alles weer netjes op tijd, dus niets te klagen en nog steeds op die spoordeeluren kaartjes, dus het heeft ons geen cent gekost. lol2
Nouja… kokkie een (nep) RayBan zonnebril armer, waarschijnlijk verloren en… gloeiende, gloeiende een portemonee met inhoud armer. Gelukkig niet veel, want ik ik ben meestal de bank, en gelukkig geen pasjes erin, maar dan nog. Gewoon uit een gesloten vakje van zijn… ja, daar heb je het weer,… rugzak gejat. Nou ik hoop dat diegene die het heeft, er gelukkig mee/van word en vanavond zijn vingers verbrand. :mad:
Ook voor mij een les. Ik neem in het vervolg geen pasjes meer mee, want ik heb echt alles in mijn portemonee zitten. (nouja misschien 1 dan)
Hopenlijk heeft iedereen een fijne dag gehad. Wat een weertje nog he vandaag. Heerlijk. Nu donker hier.
@Viva: Fijn dat je even de laatste stand van zaken wat betreft je vader met ons wilde delen. Je bent er nog niet, las ik, maar meis… kop op he. Nog even de laatste loodjes dat met andere tehuis en hopenlijk dan even rust. Beterschap met je hoofdpijn. :kus:
Nou meiden… een fijne avond nog. Oh ja… ik heb nog naadloos ondergoed gescoord en dat was het wel. lol2lol2 En kokkie wat mango’s, horlogebandje laten repareren en een hoesje/etui voor een riem voor z’n i-pod.
mogguh
ennnnn… tis weer koud… brbrbr. en weer werken :dag:
Roanna: 28 Augustus t/m 7 September Tosmur Grand Uysal ( via Gazipasa)![]()
Viva: 28 augustus t/m 14 september Tosmur Grand Uysal (via Gazipasa)![]()
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 september t/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney
En de verjaardagen nog …
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos*
Roanna,wat balen zeg,toch wel een domper op een leuke dag denk ik…
Viva,fijn dat je vader er nu wel goed verzorgd bijzit.Hele dikke:kus:
Mexx,lekker gechilled bij je ouders?
Wij gisteren een leuke dag gehad in park oud valkeveen,C heeft zich prima vermaakt,alleen jammer voor hem dat de achtbaan het niet deed.