Turkish Tea Time deel 5

Goedemorgen meiden, wat een nacht zeg.
Eerst kom je niet in slaap, dan slaap je eindelijk wordt het toch een noodweer echt ongelofelijk wat een regen het was echt niet normaal.
Vandaag zou ik eerst moeten werken maar dat is verplaatst naar donderdag, dus vandaag lekker vrij.
Roanna hoop dat degene die kokkie zijn portemonnee gesloten heeft zijn handen eraf vallen, blijf lekker met je handen van andermans spullen af zeg.
Tlr. C. genoten in de speeltuin lekker hoor.
Mexx weer aan de shakes
Raak jij op weg naar huis of heb ik het mis??
Beps vrij? of aan het werk.
Bloemmie heeft het koud, nou hier in huis is het anders knap warm.
Zo ik nu badderen…en dan maar kijken wat we gaan doen vandaag.

@roanna
De brutaliteit! Gezellig een dagje weg en dan moeten ze dan net weer even verzieken…

Goedemorgen.

Ja zeker was het wel even een domper, wat hij merkte het meteen in het begin al, dus moet je nog de hele dag. Maargoed, ik had pasjes bij me en heb even in de rij gestaan bij de flappentap op het terrein, dus konden wel verder. Maar leuk is het zeker niet, maar zijn wel “vrolijk” verder gegaan. Had het ook nog doorgegeven bij het marktkantoor en moest onze gegevens doorgeven en gek genoeg… is er gebeld, toen wij nog niet thuis waren met het tel.nr. van de ZM, dus misschien is het alsnog “gevonden” al dan niet zonder het geld. Even afwachten.

@Viva: Heb je even op je ticker gezien hoe een leuk getal daar nu staat? :cheer:

@TRL: Leuke foto’s weer gezien van jullie dagje uit gister.

@MK: Nog plannen voor deze week of gewoon lekker dicht bij huis?

@Bloem: Kokkie net even zijn vogeltjes buiten gevoerd en kwam ook al binnen… brrrrr… koud. Maar wat Viva ook al zegt, binnen nog wel warm.

@Beps: Ik weet het ook even niet meer… werken of vrij.

Oke dan. Ik ga showeren… moet straks weer naar de fysio. Iedereen een fijne dag en tot ergens maar weer. :dag:

Ongelovelijk toch altijd… Heb daar trouwens echt altijd mn ‘hand op mn knip’… (ook tegen teveel uitgeven ;)!!)
Maar blijft dat het ruk is…

Viva: Extra dagje bijtanken dus… en als het even niet gaat: Ziektewetje hoor… heel normaal onder deze omstandigheden!

Ik vrij, vandaag en morgen… Rubbie va vrijdag het hele weekend. Dus dan is er genoeg bij de beesten boel… 2 hebben er mot, dus die gaan om en om in de bench. De ene is daar iets makkelijker in, dus die ‘wat vaker’ (lees het meest…) Nog 19 dgn te gaan,…
Iemand op een amerikaans cockertje passen (Haha…geintje)

Tja Beps ben niet zo van de ziektewet, ben niet ziek he maar heb eigenlijk vakantie…wie weet wat me nog te wachten staat…(lees ik kan het nog handelen, maar als het echt niet gaat en ik het gevoel heb dat ik niet meer kan, dan is de ziektewet binnen handbereik)
Ben je gezegend mee 2 honden die mot hebben met elkaar, das lekker dan.

Ach ze maken mekaar niet meteen af, eerst ff showen, grommen en dan pas afmaken haha…
Nee hoor. Ze vinden elkaar niet leuk, al jaren niet… alleen in 1 huis is het nog minder leuk haha. Dus… gewoon in een benchje klaar is Beppie ;)!!!

En ‘ff genoeg’ is ook ziektewet he. Ben er ook niet van. Loop ook altijd door. Maar na dit tijd toch echt een paar weekjes ‘time-out’ genomen. Even zorgen dat ik mn hoofd weer leeg had…alles een ‘beetje’ een plek kreeg. Rubbie ook. Die had het al eerder. Zijn paps he…

Mogge all, ben ook sinds gisteravond laat weer thuis :frowning: Gietregen toen, vannacht ook en nu weer dus ja : ben weer in Nederland lol2
Viva : vandaag een daagje om een beetje bij te tanken, laat even het zorgen over, hoe moeilijk ook, aan de verpleging daar. Slaapprobleem is echt lastig, je hoofd blijft maar malen he en je kunt het niet stopzetten met een knop, helaas :kus:
Roanna : dat is mooi balen zeg, ben benieuwd of ze nog iets teruggevonden hebben. Geeft toch een domper aan een leuke dag
Trl : jij genoten in een speelpark, helaas voor C niet alle attracties open
Jac : gefeliciteerd nog !
Bloem : date was leuk en wordt misschien nog vervolgd
Beps : geen ruk te doen op het werk maar thuis des te meer met de loge’s erbij
MK : heeft nu lekker vakantie, veel plezier, heb begrepen dat het mooie weer terug komt dee week, hoop het voor jullie
Mexx : las net op fototopic dat de verkiezing weer helemaal fout gegaan is, daarom hebben er van ons ook de meeste echt geen zin meer in om mee te doen, jammer he
Wendy : bij jullie alles goed ? zal wel druk zijn he in het begin want dat is altijd even wennen

@Raak: Welkom thuis en terug… en fijn dat je even wat regen had meegenomen. lol2 Nou, hebben jullie het verder nog wel fijn gehad daar en een plekje om te onthouden, zeg maar?

Nou meiden… een wonder is geschied… zijn weer gebeld door ZM en raad eens… portemonee gevonden en afgeven op hun kantoor. Ja, met inhoud. Dus waarschijnlijk dan toch niet gejat, maar verloren, alhoewel… uit een best diep voorvak. Maargoed… zaterdag gaan we het ff ophalen. Heb toch nog vrij reizen.

Roanna,wat een mazzel,en alles er nog in zelfs het geld netjes zeg… Konden ze het niet opsturen? Ach ja zo heb je weer een dagje uit he :wink:

Raak,welkom terug.

Roanna : ja hoor, na 23 jaar was het wel leuk om daar weer eens echt op vakantie te zijn maar ja, wil ook vaak naar Bonaire en tussendoor naar Turkije dus geen idee wanneer ik er weer kom he. Zijn de laatste 2 daagjes in zuid frankrijk geweest, vind het daar ook altijd heerlijk maar stukken duurder en minder te doen voor de kids.
Kijk portemonnee met inhoud weer terug, waarschijnlijk naast het vak gestoken en er zijn echt nog wel eerlijke mensen ook hoor die dan toch de moeite nemen om het af te gaan geven, gelukkig maar enne een extra uitstapje voor jullie :slight_smile:

Raak: ja inderdaad… Ik ben er dus ook weer goed klaar mee :wink:

Zo, net terug van de schapjes. Vanmorgen op de terugweg van fysio zeiknat geregend. Tis maar een klein stukje, dus hoeft de plu niet mee, nou, dat heb ik geweten. :mad:

@Raak: Ach, kijk aan. Mooi zo, dus voor een tussendoortje als het hier slecht weer is, toch weer een leuk adresje. Nu op naar de volgende. Hihi.

@Mexx: Ik had dat topic ook gevolgd en denk er ook weer zo het mijne van. Daarom doe ik ook nergens meer aan mee en dat heb ik al een paar x laten weten, als ze me daarover een pb stuurden om ergens aan mee te doen.

@TRL : Jawel hoor. Ze konden 'm ook opsturen via het politiebureau. Moest ik eerst hier aangifte gaan doen en dan stuurd de politie van B’wijk het op naar A’doorn, maar toen dacht ik… ach, maak er maar weer een dagje uit van. Teruggaaande miss even naar A’dam of Schiphol.
Ben eigenlijk wel druk dat weekend, want krijg zondag ook onze jaarlijkse meeting hier thuis van de (ex)Spanjegangers. Maargoed. allemaal wel leuke dingen, zullen we maar zeggen.

Ik heb er zelf over geklaagd. Wij hebben een redelijk groot forumdeel. En steeds moet het fout gaan… ongelovelijk.

Maar goed… ook goede dingen: Roanna heeft Kokkie’s portomoknip terug

Raakie ook weer ‘aanwezig’ ,…

hello ladies

@ roanna kijk, toch nog eerlijke vinders en weer een tienertourtje in het verschiet
@ raak welkom thuis
@ trl en merk je al resultaat van het op hakken lopen

ikke morgenochtend maar eens naar de fysio. nog steeds last van mn heupen met lopen en zaterdag kramp gehad in mn kuit, mega pijn nog steeds

Bloem,nee voel nog niet echt verbetering,maar ja heb nog een geduld…

@ All,
Lees af en toe wel mee, maar echt tijd om te reageren heb ik niet.
Hier gaat alles zijn gangetje, Lucas doet het super. Hebben even een dip gehad in de 2de week, borstvoeding bleek te weinig te zijn, hij kwam op een gegeven moment ieder uur. Overleg gehad met de verloskundige en huisarts, één zegt afbouwen en ander zegt per direct stoppen… Ben dus per direct gestopt, nog 2x afgekolft toen was het al klaar. Nu over op flesvoeding, dat gaat super… Zijn al gewend aan het ritme, 1x eruit 's nachts voor een fles en dan doorslapen tot een uur of 9 á 10. 1ste vakantie voor 2013 is geboekt, medio juni volgend jaar willen we boeken voor september… nog in dubio over de bestemming… Jamaica of Aruba…

@ Viva :kus:…

Ahhhh Wendy!! Lucas op de broodplank :slight_smile:

Ik thuis. Bakkie gedaan bij de fokkervrienden. Hier weer noodweer: harde klappen en gillende honden.

Morgen J&H weg 11:20 gaan ze de lucht in. Als ze terug zijn wij nog 2 weken…:slight_smile:

Mogguh. Zo naar fysio en werken
Nu lekker os kijken bij ontbijt. Fijne dag allemaal

môge all…

ouders en zus met fam onderweg naar schiphol… ik aan het aftellen: Nog 18 dgn en dan gaan de honden terug haha…

Morge…
Beps begrijp ik dat je aftelt.
Wendy wat een wolk van een baby. Gelukkige moeder en een gelukkige baby met de fles als het niet gaat aan de borst geen drama van maken toch.
ai bloem klinkt niet goed die heupen. Vrees zwaar overbelast.
Tlr. Nog geen baat bij hakken.
Ik vandaag maar ff sportschoenen aan last van mij hielspoor. En moet genoeg lopen. Paps zijn kamer wordt leeggehaald. Dus een heftig dagje voor de boeg.