`Ohhhh Heerlijk TRL⦠heb ik in Ned en in Tur gehad⦠ZALIG!!!(kriebels )
Viev: :kus: Sterkte⦠emoties laten gaan hoorā¦
Ouders door de douane⦠speciale ingang⦠de meiden hadden zoiets van: JEAHHH langs de lange rijden: Oma mag vaker mee lol2
Zo te lezen allemaal even wat dipjes hier en daar en last met de gewrichten enzo. Indaad, even aan laten helpen of na laten kijken en misschien is dat de oplossing.
@Wendy: Wat een skeetje is het. Lief kereltje zeg en natuurlijk is het geen drama als hij nu door de fles wordt grootgebracht. Ik heb met beide kids hetzelfde gehad en deed er echt niet moeilijk over. Soms loopt het nu eenmaal niet altijd zoals we het graag zouden willen, maar als jij nu een tevreden kindje hebt, dan zijn de ouders toch ook weer blij.
@Beps: Erg is dat zij he, dat zij nu naar ADR gaan en jij⦠nouja, jij hebt even je handen vol, maar dan mag jij.
@Bloem: Heel verstandig dat je er even naar laat kijken en eventueel wat aan laat doen.
@TRL: Dr Fisch? Misschien had je het ooit al eens verteld, maar waās da? Heeft het iets met je voeten te maken?
@Viva: Sterkte meid. Toevallig heb ik dit toendertijd ook meegemaakt en toen was het echt definitief. :kus: Ook al last van de voeten!! Ja, dan zorgen voor goed schoeisel.
@Raak: En kun je alweer een bietje in het ritme komen?
Verder iedereen⦠een hele fijne dag en voor hen die nog vakantie hebben o.a. MK, maak er weer een leuke dag van. Tot ergens weer. :dag:
Dr Fisch⦠ik weet het al. Staan ook altijd op beurzen en ze hebben ook een tijdje op ZM gestaan. Beps jij had ooit ergens eens een foto ervan geplaatst herinner ik me nu. Was dat niet op de HH toen?
Lekker toch!!! Gewoon aan overgeven en genieten. Ik zag dat het zo āgoedkoopā was, toen heb ik er ook niet over nagedacht haha⦠Bloemmie wilde geen knabbelende visjesā¦
@viva
Heftig dagje als het kamertje leeg moet, zo definitief⦠:kus:
@trl
Weer schone en zachte voeten vanavond, veel plezier!
@roanna
Toch de portomonee weer gevonden en nog wel met inhoud, dat valt weer mee!
Wij gaan nu dagjes weg. Zaterdag naar een speeltuin, zondag gewandeld in de bossen en naar mijn zus, gisteren naar de film en vandaag niets want G. is ziekjes.
@bloem
Toch maar naar de heup laten kijken, dit duurt inderdaad wel erg lang.
@beps
Nog 18 dagen de honden en daarna schiet het al aardig op. Wel druk hoor 6 honden, zeker als ze elkaar niet allemaal even lief vinden.
@raak
Weer terug en meteen weer regen hier in Nederland. Gezellig gehad daar.
@wendy
Wat een leuke foto van jullie mooi mannetje, fijn om te horen dat het goed met jullie gaat!
mogge
Roanna : nee duidelijk dus nog niet in me ritme hahaha, ben met de laatste wasjes bezig nu en was zelfs vergeten hier te lezen Goed om te lezen dat het met je schouder klein beetje vooruit gaat
Viva : sterkte vandaag, weet nog hoe dat voelt :kus:
Beps : ouders onderweg, jij nog ff wachten en de dagen met de hondjes als loge aftellen
Trl : geniet van je voetensessie met de visjes, in Spanje was het ook goedkoop en druk
MK : jij daagje weg alleen vandaag G beetje ziekjes, beterschap
Bloem : klinkt niet echt goed he nog zoveel last, hoop dat je baat hebt gehad bij de fysio
Wendy : wat een lieffie en snap best dat je hier geen tijd hebt om te reageren
Borstvoeding is ok als het werkt, anders lekker aan de fles, voor moeder en kind beter controleerbaar
Wij morgen naar Best, is een soort mediterranee festijn, hoop dat het weer ook meewerkt
Zo meiden het is gebeurd, de kamer is helemaal leeg. Alles is weg opgeruimd en weggegooid.
ja idd definitief een vreemd gevoel, nou ja het moet nu eenmaal. Er zit niets anders op. Toch het gevoel dat ik in de intercity zit hoor en vliegt alles aan je voorbij. Kan ook nog ff de rust nergens vinden. Maar komt goed komt goed komt goedā¦geduld hebben is een schone zaak.
Mk lekker dagjes weg, en toch niet naar duitsland of heb ik dat gemist.
Wie gaat aan zijn voeten laten knabbelen door visjes???
Mexx wat een gelazer nou toch weer met die fotowedstrijdā¦pfff nou ik doe nergens meer aan mee wat een zooitje. Wanneer heb je ook alweer je rugzak gehad na tig mailtjes van Beps???
Morgen koffie drinken bij nichtje, 's middags naar paps even de laatste kleding brengen die nog uit de wasserij kwamen. En nog wat nieuw ondergoed brengen. En dan ook nog een eigen verklaring halen voor hubs, die zijn rijbewijs moeten we laten verlengen, hij is nog tot dece 2016 geldig, maar dit jaar nog krijgen chauffeurs nog een rijbewijs voor 10 jaar ipv 5 jaar en dat scheelt dan weer een medische keuring (chauffeurs moeten namelijk medisch gekeurd worden iedere verlenging). En daar moet dan ook nog weer code 95 opā¦maar dat is pas voor 10 september 2016 aan de orde. En dan donderdagochtend werkenā¦(systemen testen)ā¦
maar ach ik heb toch vrij nietwaar hihihihihiā¦pffffff
Zo fysiotherapeut geweest. Nu natuurlijk meer last. Misschien ontstoken slijmbeurs.
Volgende werk terug en thuis oefeningen doen
En vooral niet wandelen. Wist ik wel natuurlijk
@raak owh heb je een link? Klinkt wel leuk. @viev succes vandaag ook weer @trl dagje vrij. Something fishy @mk beterschap voor g @beps sterkte met de komende weken. Druk hoor en vooral als ze mekaar niet mogen.
Ikke gestopt met de farm en heb ook minder de pc aan. Alles op mn phoon alleen reageert hier zo rot. Maar lees wel elke keer bij hoor!
@beps : zeer vervelend dat ouders in adr zitten ⦠maar als ze maar terug zijn. Dan schiet het op voor ons.
En nog ff en dan zijn de rondjes weg. @viva : knuffel !!! Moeilijk allemaal hoor . @trl : gaat lekker naar de fishjes Hoewel die nu onder vuur liggen vanwege de bacteriƫn
Ik ga onverwacht de nacht in. Lang leve de zomerā¦
nou ja levert ook weer wat op moeten we maar denken⦠kan ik in turkije een heerlijke massage nemen haha
thnx, het is echt zoān schatje⦠en dat de borstvoeding niet wilde lukken was even balen, maar flesvoeding is totaal niks mee, ik weet nu wat hij binnen krijgt⦠en Jacco kan het ook overnemen als ik even wat anders wil doen.