Beps : heb je al wat gehoord uit turkije?
Goed aangekomen, zus en aanhang zitten weer in de villa’s. J&H zitten in kamer 906, groot balkon geen jacuzzi
. En genieten volop lol2
Ik nieuwe nagels, morgen werken, en tellend: nog 5 wkn en dan zitten wij er ook! Nou ja in Batihan dan
Fijn. Lekker genieten dus…
Viva,weer wat achter de rug,zal zeker niet makkelijk zijn geweest, Sterkte.
En ik heb aan me handjes en voetjes laten knabbelen ![]()
MK,ook leuk dagjes weg als het weer het toelaat.
Beps,Batihan ook lekker toch… IK WIL OOK WEER!!! ![]()
Ik moet zeggen ik vond het wel lekker hoor dat geknabbel van die fischjes,ga zeker nog een keer hhaha want heb zelf ook nog via vakantieveilingen ‘’ gewonnen" ![]()
Trl; ik ga mee naar Batihan!!!
Mexx,??? met wie met Beps???
:chin:
Haha nee met jou
lol2
Mexx,oww leuk gezellig wanneer???
![]()
tsssss niet met mij … tssss ;)!!!
Ik wakker. Begint me op te breken. Het is echt vreselijk die hond(de amerikaan) die piept en zucht en kreunt en steunt de hele nacht door. Heb ik ze beneden dan is het erger…
Vannacht maar eens oordopjes in denk ik…
Over 1 maand heb ik al vakantie… dus het aftellen begint…
Goedemorgen meiden.
Pffff beps en je hebt nog 17 dagen te gaan tegen die ijd loop je op je tandvleesnel
Mexx en tlr geen optie om samen te gaan?
Ik alweer veel te vroeg wakker. Bleh…
Vandaag weer ritten. Naar zoetermeer en naar scheveningen.
Dus we komen de dagen wel weer door.
Mogge op deze stralende dag, probeer er heerlijk van te genieten :dag::dag:
Mogguh. Zonnetje. Fijne dag
Roanna: 28 Augustus t/m 7 September Tosmur Grand Uysal ( via Gazipasa)![]()
Viva: 28 augustus t/m 14 september Tosmur Grand Uysal (via Gazipasa)![]()
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 september t/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney
Wendy: 15 april t/m 19 april 2013, Huttenheugte, Coevorden
En de verjaardagen nog …
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos*
Viva,opties zijn er natuurlijk altijd ![]()
Beps,pffff worden dan lange 17 dagen…
Linda,van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag gewenst.
Goedemorgen piepels.
@Beps: Pfff…nou dat is dan idd nog even de moed erin houden. Btw… volgens mij hebben wij ook op die kamer gezeten. Was een extra gote kamer met groot balkon en direct naast de bovenbar, maar ik dacht dat wij toen op 908 zaten. Nouja… ze zijn er en gaan weer genieten. :cheer:
@TRL: Ja, leuk idee om met Mexx mee te gaan. Als ik weer moet helpen zoeken naar het voordeligste… doe het graag hoor.lol2
@Raak: Veel plezier bij het mediterance feest. Het weer hebben jullie mee, dus genieten maar. Gooi de haartjes maar weer eens los.
@Viva: Toch nog even druk in de weer vandaag, maar dan hopenlijk even rust. Tja… en dat slapen… helpen die Turkse Zopy’s je dan ook niet?
@Jac: Jij bent vast ook alweer aan het aftellen en het potje aan het bijvullen met extra werken. Zo is dat!!!
@Wendy: Ook de voorjaarsvakantie er alweer bijgezet in het lijstje. Gelijk heb je. Eerder zat de Huttenheugte dacht ik bij Nijmegen toen het nog van CP was, maarja… ook dat veranderd ook steeds.
@MK: Jullie hebben ook weer een mooie dag, mochten jullie nog weggaan.
@Bloem: Hopenlijk niet teveul (na)last van de fysio en werkse meis.
Ik krijg vandaag mijn dochter en de kids hier en miss vandaag BBQen, (bakplaten) maar dat laat ik aan hen over of we dat gaan doen en anders wordt het een pizza. Lekker makkelijk. lol2
Iedereen een fijne dag en geniet weer van het :zon02:
@Linda: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. :cheer: Ik weet niet of je daar in Belgie ook meeleest, zo ja… een hele fijne dag gewenst.
Roanna: Ja daar, 2 kmrs van de bovenbar volgens mij… Ach ze hebben lol en daar gaat t om
#LINDA@!! Gefeliciteerd!!!
@ roanna,
heijderbos zit bij Nijmegen in de buurt daar gaan we in september heen, huttenheugte is nog steeds van CP.
@ Mexx, is Aruba wat voor kleine kinderen…? Zitten te kijken naar het RIU Palace Aruba, of toch vertrouwd Jamaica.
Wij noemden m altijd de K*ttenheugte haha… maar vond het een toppark…
Op t werk vreselijk veel te doen, maar komt niets uit mn handen…moe…moeier…moeist…