Net buiten geweest,heerlijk weer zeg,met als gevolg dat ik nu geen zin meer heb om te werken …
Wendy: ik stuur je even een pb!
thnx, mexx
@beps, huttenheugte is zeker een leuk park, zijn er al 3x geweest
@ linda gefeliciteerd met je verjaardag
ugh hier ook, geen zin, moe, aandachtspanne van 5 sec. ofzo… maar de dag is weer om…
Linda van harte gefeliciteerd!!!
@beps aan het aftellen… ik ook:-)
@roanna bbqen of pizza? Moeilijk hoor. Veel plezier daar
@viva kuzzzzzzz
WAAR WAS JE!!! Ongelovelijk… dat gebeurt me volgende week niet: Ik heb het eerste uur genomen op woensdag…JAC!!! ERRUG!!!
Ik thuis, lekker getraind alleen met een puber van 4.5 maand is dat een heel ruim begrip
Rubbie va nu weekend…dus hopelijk bijtanken…
mogge
Wendy : lekker vakantie al geboekt, leuk
Bloem : moe, wij gisteren naar Best, wij waren met 6 anders was er helemaal niemand geweest, superstil dus ![]()
Roanna : visite gehad, en? wat is het eten geworden
Viva : jij al je ritjes weer gereden en las dat je helaas weer slecht geslapen had. Ik was ook al om 5 uur weer wakker pfffff
Beps : heeeeel hard aan het aftellen
Linda : nog gefeliciteerd met je verjaardag, hoop dat je een fijne dag gehad hebt
Moghuh geen zin. Nog 2 dg
Roanna: 28 Augustus t/m 7 September Tosmur Grand Uysal ( via Gazipasa)![]()
Viva: 28 augustus t/m 14 september Tosmur Grand Uysal (via Gazipasa)![]()
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 september t/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney
Wendy: 15 april t/m 19 april 2013, Huttenheugte, Coevorden
En de verjaardagen nog …
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
Goedemorgen all.
@Raak: Oh, wat sund dan he. Helemaal geen belangstelling voor dus.
Uhhh… geen pizza, geen bbq, maar kokkie heeft na overleg met de kids, nasi met alles er op en aan gemaakt. Ook lekker. Hihihi.
@Wendy: Oke, dan was ik in de war. Ik hoor alleen weleens de namen van die parken, omdat mijn nicht zo nu en dan op een van de parken zit en dan altijd naar een park zoekt waar ze het hundje mag meenemen. Zo zegt ze dat altijd. Hihihi. Ik ben er zelf nog nooit geweest. Ook weer op zoek naar een verre reis. Succes ermee.
@Beps: Aan het aftellen zag ik. :cheer:
@Jac: Lees even hierboven wat het eten gisteren is geworden. lol2
@Viva: Aan het werk momenteel om dat dat nieuwe, oh zo fijne systeem te testen. Succes ook he, zo ook voor je collega F.
@Bloem: Even volhouden… bijna weekend.
@All: Weet het ff niet meer. Iedereen een fijne dag weer en/of tot elders of hier weer. :dag:
Roanna : nee de belangstelling was eigenlijk : 0 lol2lol2 Jullie lekker nasi gegeten, is zeker ook heerlijk
Ikke wakker… geslapen met oordopjes. Heerlijk, nog wel wakker geweest omdat het hier noodweer was en 1 van mijn honden daar doodsbang voor is. Maar nu verder zalig geslapen. Rubbie wat minder die is in dat noodweer nog naar buiten geweest…
@Raak: Ahhh das wel sund. Niemand geweest
ik ben pfffffff gaar haha…
Moguh! :dag:
Op mn werk drukdrukdruk
Zo weer gewerkt heb er al weer schoon genoeg van…bah bah bah…pc verkeerd aangesloten, een chagerijn van een collega (van een andere afdeling) die wel even gaat vertellen wat wel en niet moet, wij weten van niets een extra werkplek erbij, je kan je kont niet keren, dus wij die boel opgegooid ect…dus blij dat ik niet eerder terug hoef dan 20 augustus(voor 1 weekje).
Ja waardeloos dat slapen ik wordt er zo ondertussen gestoord van, zit ik op de bank val ik bijna om van de slaap, ga ik naar bed ben ik echt klaar en klaar wakker, vannacht een zolpydem ingenomen…tja dan een echte narcose klap zeg maar, tot vanmorgen doorgepit maar nu nog moe.
Jammie Roanna lekker nasi van kokkie, ik lust dat wel hoor.
Beps oordopjes in gehad en ook lekker geslapen…nog 16 dagen te gaan voor je.
Mk ook weer een dagje weg.
Raak voor jan met de korte achternaam dus daar geweest.
Tlr. jij ook nog naar Bahitan??? Of ga je niet meer weg??
Bloemmie donderdag ook bijna weer om, dus nog 1 te gaan tot het weekend.
Jij helemaal niets meer in het verschiet om weg te gaan??
Geen idee hoeveel ik er nog werken moet. Heb al va 31 aug vrij. 33 dgn is nog tot vertrek op 04-09. PFFFFFF Zoooo benauwd…
@beps: Ja errug he dat ik er niet was… had me nog zo mooi afgemeld maar niet bij jouw hahaha. Vaders had kans om als VIP naar een voetbalwedstrijd te gaan en ik ging na het eten nog even op 1 oor vanwege mijn nachtdiensten…
Maar oke volgende week herhaling!! Xandor zit lekker in zijn puberteit. Dacht ik dat hij eruit was maar nee hoor… verkeerd gedacht vrouwtje… Ik luister gewoon niet naar je. Jij kunt wel zeggen dat ik moet staan maar dat zitten vind ik toch prettiger GRRRRRRRR. Waarom wordt je boos vrouwtje, ik ben toch lief?
Zo heerlijk die puberteit hahahaha
@viva: hopelijk gaat het beter met het slapen…
@roanna: hmmmm nasi heerlijk gewoon, veel beter dan pizza. Zeker als je kokkie dit klaarmaakt.
Nooit geproefd maar ik kan het me zo voorstellen.
@MK: hoe is je dagje weggeweest
Zo jongens nog een paar weken en dan vakantie hahahaha ![]()
Komende woensdag Jac…Komende woensdag haha…
Ik heerlijk ontspannen tv gekeken, lekker onder de zonnebank geweest(niet zolang, zooo was t heet op de kamer en dus onder de ‘zon’ )
Zo rustig de hondjes uit, eten en onderuit haha…
En weer thuis. Date was leuk maar mis ook hier wat. Maar goed. Blijf gewoon vrolijk doordaten
@viev lekker werkdagje dus. Gelukkig was het er maar 1. En nee niets in het verschiet
Misschien jan-feb-mrt maar das dan ook werk en stress maar ff geen vakantie
@jac owh heel herkenbaar die puberteit ![]()
@beps aftellen nu echt begonnen
Bloemmie: Jaja helemaal. Had nog gemaild wat het kost om in t nieuwe gebouw te zitten: MOZESKRIEBEL…gewoon €30 per dag!! Ik blijf wel in de kamer die ze me toewijzen!
Hier straks weer werken, Rubbie is met de najaarsschoonmaak begonnen, lekker m’n huisje straks schoon. Voor jullie bijna weekend, ik moet nog 5 dgn pffff