Turkish Tea Time deel 5

:turkey:Roanna: 28 Augustus t/m 7 September Tosmur Grand Uysal ( via Gazipasa):turkey:
:turkey:Viva: 28 augustus t/m 14 september Tosmur Grand Uysal (via Gazipasa):turkey:

Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 september t/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney
Wendy: 15 april t/m 19 april 2013, Huttenheugte, Coevorden

En de verjaardagen nog …

22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda

Bloem,helaas op naar de volgende date… Waar haal je ze trouwens vandaan van een site ofzo???

Beps,poe he 30 euro per dag voor in dat nieuwe gebouw??? Voor dat geld wat je bespaart om in het oude te blijven kan je in het naseizoen bijna weer :wink:

Viva,oww ik zou best nog wel naar batihan willen hoor.Maar begin september zijn de prijzen nog niet leuk voor mij,en de er zijn dan geen eenoudervoordeelkamers meer.September zitten ze ook bijna helemaal vol hoorde ik. Dus wie weet begin of half oktober als ik een aantrekkelijk prijsje tegenkom en de bankrekening het toelaat. Zat in mei 12 dagen voor 875 samen met C… Maar dat zal wel niet meer lukken.

Gisteren een vriendin op visite gehad,die waren 3 weken naar hotel Bluem*r in Salou geweest,hadden het super gehad.

Nee zit nog niet vol in Sept, ik kon probleemloos ā€˜upgraden’. Ik denk dat het hoofdgebouw vol zit, en ze dan langzaam mensen in de ā€˜select’ kamers gaan zetten. Maar het is duurder dan dan wat je in mei kwijt was ;)… al viel het mij mee, via ons huisreisbureau dan :wink:

beps,bij ark* ben ik voor half september een stuk duurder uit dan in mei en dan was ik in mei 12 dagen en voor september zijn het maar 8 dagen dus denk eerder dat het oktober gaat worden als ik ga.

Weet je wat het is TRL, ze zijn goed, relatief goedkoop(goed geprijsd) daar let men tegenwoordig toch meer op …

Als ik het vergelijk met mn andere favo… ja dan kan ik bijna 2 keer (nou ja zeker 3 keer tegen 2 keer ADR en dan heb ik nog zakgeld voor 1 vakantie zeg maar…) En we moeten toch ā€˜allemaal’ opletten.

beps,dat klopt ze zijn idd goedkoop,daarom ga ik er ook heen… Maar als ik alleen met C ga ben ik over het algemeen duurder uit dan een gewoon gezin,of als ik met z’n drieen zou gaan.

Goedemorgen.

@Beps & TRL: Inderdaad… dat vind ik ook een hoop geld voor upgraden. Tja…ik ga er zoiezo altijd maar vanuit, het is mooi, net als in ADR als je een mooiere kamer hebt, maar als de standaard kamers ook goed zijn, hoeft het echt niet voor mij. In ons geval… we zijn bijna nooit op de kamer en van de rest van het hotel mag bijna iedereen toch ook gebruk maken, dus waarom zoveel betalen. Dan ook liever wat minder, maar wel 2 x. Maargoed, dat is mijn mening.

@Raak: Wat een prachtige foto’s op je FB. Die laatste met dat flatscreen aan de wand, was dat in Zuid Frankrijk? Het zag er zo romantisch uit.

@Bloem: Weer niks geworden, maarja… de aanhouder wint. Hihihi en ik denk ook niet dat je er zo’n haast mee hebt.

@Viva: En? Klonk de doedelzak goed? Heb je een beetje een nacht kunnen maken, zonder nu zoooo moei te zijn?

Nou ladies, ik haak ff af, want moet nodig ff hier thuis aan de bak, omdat morgen weg, zondag Spanje meeting hier thuis, dus moet even de hut een beetje strak trekken incl de KD’s. Laterrssssssssssssss . Fijne dag all. :dag:

Goeiemorgen!!

Zo ik ben weer een beetje uit mijn pesthumeur… :wink:

2,5 week geleden een mail gekregen van een oude vriendin van mij… (Beps je weet wel wie) en die had ik nooit gezien… Dus gisteravond een bericht op facebook van haar vriend of ik mijn mail wel gezien had… Nou nee dus, dus gisteravond meteen weer opgezocht… We gaan binnenkort weer afspreken en dat vind ik echt zo fijn! :slight_smile:

Verder gisteravond bij mijn broer geweest, heerlijke kids zijn het!! :slight_smile:

Verder niet echt veel nieuws, weer bezig met afvallen, 1.6kg lichter dan afgelopen maandag dus we kunnen er weer tegenaan… ook druk aan het aftellen, maandag zijn ouders 36 jaar getrouwd dus dan sushitime!!

Tot later!!

Voor iedereen een dikke :kus:

Roanna: en krijg je er nog iets voor, zoals bij ADR(extra uit eten, meer drinken op de kamer en ga zo maar door) dan is het ook nog een afweging. Alleen bij ADR koste het rond de 50 euro voor 2 wkn pp… nu zou ik voor alleen een nieuwere kamer(en iets groter) 330 euro voor 11 dgn moet betalen… staat niet in verhouding tot de totale reissom(was ehhhh 1400 …) nee geen optie haha…

Ik zo naar de DA, Botan heeft last van zijn oor. En dan bedoel ik echt last… piepen als je er alleen maar naar wijst… dus… op naar de DA

ā€œIā€ spreekt goed nederlands Mexx… (ik zag t op FB langskomen…had alleen de link niet gelegd…
Leuk dat jullie weer gaan afspreken. Ruzie moet je niet maken :wink:

Beps: ja heel goed, maar hij moest daar ook examen indoen voordat hij naar NL kon komen… Was nog de oude regeling :wink:

1 like

Ohhhh hij is hier… dat wist ik niet

Ja al bijna een jaar denk ik… :slight_smile: Mijn ouders hebben hem vorig jaar November in de stad gezien… :wink:

Hoelang hebben jij en L al geen contact dan??
Gefeliciteerd met je ouders trouwens…

Mogge,
Roanna : ja die kamer met 2 verdiepingen was een suite in een kasteeltje in Zuid Frankrijk, super leuk en idd romantisch maarre dat moet je vanwege de prijs maar 1 nacht doen hoor, bij 15 dagen ga je echt failliet :))))
Enne denk weer een maandje naar Bonaire in november :slight_smile:
Jij druk aan de poets op de vrijdag, veel leuke dingen op het programma in het weekend
Beps : naar de DA, succes, hoop dat het snel over is. Zou ook niet zoveel extra per nacht betalen hoor als de andere kamers ook ok zijn
Bloem : leuke date maar ook wel een beetje bedenkingen over een vervolg
Viva : gelukkig weer eens lekker, met een beetje chemische hulp, geslapen
Mexx : jij weer contact met vriendin na lange tijd. Gewoon nergens meer over praten en gewoon een gezellige meeting van maken dan komt het vast weer helemaal goed

Ruim 2 jaar, in november hebben we nog wat gemaild en toen vanaf januari weer geen contact…

Pffff ok… veel bij te praten dan :)!!!

Ik op het werk, ff lekker doorwerken: Niets bedenken gewoon ā€˜knallen’…

iedereen fijn weekend!!!

@beps: hoe is het met botan???

Botan heeft een dubbele oorontsteking. Links is heftig, rechts beginnend… bah!!! Maar na het ā€˜sopzalfje’ gaat het al stukken beter…

Ik thuis, pff KEI hard gewerkt vandaag… Morgen weer een dag, nu beentjes omhoog

Beps : zal het nu wel snel beteren, lekker lammen nu
Dames : ben er supervroeg bij dit jaar maar heb alle feestdagen al ingepland en geboekt, kan dus in het lijstje aub :
26 november/27 december : Bonaire, vieren dus daar de kerst dit jaar
31 december/1 januari Spijkernisse, heb hotelletje geboekt, gaan met zus en zwager en broer en schoonzus een boottocht maken naar de Erasmusbrug van 8 uur 's avonds tot 02.00 's nachts, lekker all inclusive het nieuwe jaar inluiden