Turkish Tea Time deel 5

:turkey:Roanna: 28 Augustus t/m 7 September Tosmur Grand Uysal ( via Gazipasa):turkey:
:turkey:Viva: 28 augustus t/m 14 september Tosmur Grand Uysal (via Gazipasa):turkey:

Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 september t/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney
Wendy: 15 april t/m 19 april 2013, Huttenheugte, Coevorden
Raak: 26 november t/m 27 december Bonaire
Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse-Maastricht

En de verjaardagen nog …

22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda

Raak,er zeker lekker vroeg bij zeg,maar wel mooi dingen… Wilde je nieuwjaar niet op Bonaire vieren dan?

@ beps owh das weer balen dan… is het ‘besmettelijk’ voor de rest of niet?
@ raak doe je goed. maar ja, noordwijk zal je wel missen dit jaar dan

voor de rest, moe, niet lekker, nergens zin in, ugh…

Zo wakker. Gewoon bang me te verslapen denk ik…

@Bloemmie: nee niet besmettelijk, na dat hij gister dat oorgoedje gehad heeft is t ook al een stuk beter. Moet 1 X pd een week lang. Beterschap wijfie!!

Zo dus werken, en dan ff bijtanken met Rubbie. Geen idee wat, filmpie ofzo

:turkey:Roanna: 28 Augustus t/m 7 September Tosmur Grand Uysal ( via Gazipasa):turkey:
:turkey:Viva: 28 augustus t/m 14 september Tosmur Grand Uysal (via Gazipasa):turkey:

Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse-Maastricht

En de verjaardagen nog …

22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda

Trl : bedankt voor het lijstje, maarre Maastricht 1 jan. daar ga ik niet heen hoor, Spijkernisse = Rotterdam :slight_smile: Blijf niet t/m nieuwjaar omdat de tickets bij k.m in de actie waren, betaalde nu 595 pp, mocht 1 maand max.blijven en dat heb ik gedaan, kerst en oud/nieuw ticket : 3.800 !! pp, geschift he
Bloem : beterschap, ja heb het ook hier met de andere kids besproken, maar die zeiden ook : gewoon lekker keertje op Bonaire vieren, volgend jaar weer in Nl :slight_smile:
Fijne dag all :dag:

Goedemorgen.

Nog even snel, want moet nog showeren en willen de trein van 11,19 uur pakken vanuit de Maten. Zag ook dat in A’dam die gayparade is, dus zal wel lekker druk zijn overal, maarja… we gaan het zien.

@Raak: Nou, mooie vooruitzichten en gelijk hebbie. Ik had die aanbieding ook gezien en had je nog getipt, maar je was al onderweg. lol2
Ik dacht eerlijk gezegd ook al… van Spijkenisse dan misschien met de boot helemaal naar Maastricht. Ja, weet ik veel of dat zou kunnen. Hahahaha.
Leuk hoor!!!

@Beps: Beterschap met de kleine, nouja… rakker en jij werkse vandaag.

Skatties…allemaal een fijne dag en tot vanavond ofzo weer. :dag:

Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse

En de verjaardagen nog …

22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda

Raak,oke dacht dat je van Spijkernisse naar Maastricht ging varen :wink:

Moguh!!

Heb echt een relax dagje!! Vanmorgen even een klein uurtje taebo gedaan,gedouched en nu lekker in mijn huispakkie chillen!! Vanavond komen mijn ouders eten, ga een soort turkse gehaktbroodjes maken dus ik vermaak me wel! Nu lekker de olympische spelen kijken!

:dag: iedereen een fijn wknd!

mogguh
same here. uitgeslapen. ga niet sporten, wel sport kijken tussendoor. ff naar de markt chillen en vanavond grieks eten

hallo mag ik me ook aanmelden voor de turkse thee? Nuja na zonsondergang dan want ik vast natuurlijk

Welkom amira -elke!!! Kom gerust langs en koets lekker mee…

Heerlijk de canal parade aan het kijken. Er doet nu ook een turkse boot mee. :slight_smile:

Welkom op de thee. Dat lijkt me het moeilijkste,
Om ook heel de dag niet te drinken.

Ik ga nog even boodschappen doen. Dit is echt
Geen goede dag, voel me echt niet lekker. Moet binnenkort
Toch weer wat dingen veranderen.

Welkom op ‘de thee’ … Gezellig… Vertel eens iets over jezelf Amira Elske?

Ik thuis, lekker gewerkt,… morgen weer… t/m woensdag zeg maar…pffff

bedankt voor het welkom. Ik ben een bekeerde moslima en gehuwd met mijn turkse liefde (hele verhaal staat bij vertel je verhaal) omdat mijn man niet kon wennen in Belgie hebben we de stap genomen om nr Istanbul te verhuizen.

Het vasten is trouwens niet zo erg zelfs het niet drinken niet nuja in turkije niet omdat de tijd veel korter is dan in belgie en nederland. Ik ben nu aan mijn 20min bezig dus het komt goed insh’allah

:mad:Hallo Amira Elske welkom op de turkse thee, zie hier allemaal oude garde en nu een nieuwe frisse wind, ik las dat je naar istanbul gaat verhuizen…maar zelf kom je uit belgie zoals ik begrijp.
Ik zou zeggen kwebbel lekker mee je gaat ons vanzelf een beetje kennen.:cheer:

Bloemmie beterschap toch iets niet helemaal goed in je dieet??? Of toch crohn weer??
Beps jij lekker met de voetjes omhoog na het werken.:slapen:
Roanna de knip terug gehaald in beverwijk…en nog wat gescoord op de zm…en nu naar schiphol…ff lucht snuiven voor over 3,5 weken meis.>>>:foto:
Jac jij ook gewerkt.
Ik de hele dag in de tuin hubs bijgestaan, net een foontje van schoondochter, onze knuffel loopt los:wub::wub::wub:

nou ik woon hier nu exact 7maand en ik begin te wennen niet makkelijk maar het lukt

@ Amira-elske: Ook namens mij, van harte welkom op de turkse thee krans. Zoals gezegd, babbel lekker mee over van alles en nog wat.

Ik ben Roanna ( in het eggie, Anky) en ik denk… de oudste van het spul hier, maar hopenlijk nog jong van geest. lol2

@Viva: Hoera voor je knuffel :cheer: Ik vroeg het me laatst al af toen ze zo aan het handje liep, maar nu dus ook los. Goed hoor!
Nee niets meer gescoord, alleen de knip opgehaald. Hoefden ook geen entree te betalen, omdat ik zei waarvoor we kwamen en toen meteen weer weg daar en naar Schiphol gegaan. Oh, ik zag Coridon binnenkomen, ik zag Arko-fly weggaan naar Izmir en ohhhh ik had er ineens weer zo’n zin in. :cheer:

@Bloem: Oei… klinkt nog niet zo goed he! Dan even een stapje terug maar.

@ All: De treinen zoveel mogelijk om A’dam heen genomen, want het was beredruk op de stations door dat gay gedoe. Vanaf A’foort met de sprinter naar A’dam. Doe je er wel wat langer over, maar lekker rustig in die trein, omdat iedereeen de intercity nam. Daarom ook via Schiphol weer naar huis, wel rechtstreeks met de intercity, maar niet meer over A’dam. Lekker relax tot bijna voor de deur. lol2 We hebben wat stations gezien vandaag hoor. Hahahaha.

@Fijne avond all. :dag:

Amira Elske : welkom hier, gezellig iemand uit Istanbul die meekletst :slight_smile:
je bent al over de helft nu he met de Ramadan en idd daar eerder zonsondergang
Viva : goed zo, helemaal loslopen, maar nu wordt het echt een klein handenbindertje :))
Roanna : portemonnee weer terug gehaald en meteen een gezellig daagje ervan gemaakt
Bloem : helaas echt helemaal niet lekker, naar je lichaam luisteren he
Jac : Canal parade aan het kijken, vriend van mij staat ook op een boot, heeft foto’s gestuurd, zag er weer gaaf uit
Beps : nu thuis, nog een paar daagje werken en dan………